c*h*r Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Har en gutt som heter Tobias.Han skal få en lillebror.Og vi(les jeg) tenker på navnene: Theo, Lucas, og Isac.Hva synes dere er finest?liker alle sååå godt!
CMH Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Egentlig ingen. Theo er feminint, Lucas er oppbrukt og Isac er pop.. Men ville kanskje gått for Isac da.
Monajenten Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har en Lucas og syns såklart det er finest - MEN jeg syns ikke det passer med to S-endinger. Tobias og Lucas syns jeg er tungt:-) Jeg hadde gått for Tobias og Theo(dor).
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Jeg kjenner en liten Teo, og liker hans skrivemåte mye bedre enn Theo.
S. Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Theo er kjempefint Lucas er også fint, men veldig mange som heter det. Isac er ok. Stemmer for Theo
saratussen Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Lukas og Theo er nydelige navn.... pga av S endingen ville jeg nok tatt Tobias og Theo:) 2 flotte navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå