Gå til innhold

hva synes dere om disse navna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som heter Tobias.Han skal få en lillebror.Og vi(les jeg) tenker på navnene: Theo, Lucas, og Isac.Hva synes dere er finest?liker alle sååå godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ingen. Theo er feminint, Lucas er oppbrukt og Isac er pop..

Men ville kanskje gått for Isac da.

Skrevet

Jeg har en Lucas og syns såklart det er finest - MEN jeg syns ikke det passer med to S-endinger. Tobias og Lucas syns jeg er tungt:-)

 

Jeg hadde gått for Tobias og Theo(dor).

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg kjenner en liten Teo, og liker hans skrivemåte mye bedre enn Theo.

Skrevet

Theo er kjempefint :)

 

Lucas er også fint, men veldig mange som heter det.

 

Isac er ok.

 

Stemmer for Theo :)

Skrevet

Lukas og Theo er nydelige navn.... pga av S endingen ville jeg nok tatt Tobias og Theo:) 2 flotte navn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...