Gå til innhold

HURRA FOR OPPEGÅENDE JENTER SOM IKKE AKSEPTERER BRUK AV HASJ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott at noen kvinner kan sette hensynet til barnet foran hensynet til mannen!

Hatten av for de som kaster ut slike menn!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Enig!!

Skrevet

Ok, så barnet har det bedre med å se pappaen sin bare annenhver helg og måtte flytte frem og tilbake, fordi pappa gjorde en liten feil og røyka hasj?

Man kan være en aldeles utmerket forelder selv om man røyker hasj. Det bør selvsagt ikke skje rundt barn, men jeg har mer troen på å støtte partneren i valget om å slutte enn å hive ham på dør uten diskusjon.

Skrevet

Helt enig!!

Hurra Hurra Hurra !

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

en liten feil?

Har alltid lurt på hvordna utroskap, hasjrøking og annet dopmisbruk kan være en liten feil... Det er jo noe man bevisst gjør...

Skrevet

Jeg er helt enig med 14:39! Men i dette tilfellet hadde jo faktisk barnefaren røyket når han var hjemme og skulle passe barnet - og det er ikke akseptabelt!! Jeg har røyket noen få ganger selv, og jeg ble veldig sløv, fjern etc, og absolutt ikke i stand til å ta meg av et barn!!

Skrevet

Enig med deg HI. Å bagatelisere dette er helt på trynet. Mannen brukte ulovelige stoffer som han vet påvirker hjernen mens han var alene med datteren på 3 mnd!!! Galskap å si at det bare er en liten feil og at det er overdrevent å gi ham en skikkelig tupp i baken! HI i den andre tråden trenger jo ikke å nekte ham å komme inn i livet igjen hvis han skjerper seg, men kanskje det var akkurat dette ex-samboeren hennes trengte for å skjønne alvoret!

Skrevet

De slutter jo ikke fordi de blir oppdaget, - de blir bare flinkere til å skjule det!

Hadde han ønsket å slutte, så hadde han sørget for å skaffe seg all hjelp til å klare det og spilt med åpne kort overfor samboeren sin. Han hadde ikke løyet om det!

Skrevet

Strålende at det finnes sterke kvinner der ute!!!

Skrevet

Jeg signerer denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...