Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 På fest av samboeren min! Vi har en del dritt i fortiden vår og det har gjort at han ikke stoler på meg lengre. For noen år siden når vi hadde krangla og det var så godt som slutt imellom oss drakk jeg med noen venninner og en fyr var der. Han kyssa meg. Samboeren min fikk vite om det, og jeg angra selvfølgelig. Ting ordna seg imellom oss etter det. Men i ettertid har han blitt rabiat, vil ikke at jeg skal gå ut på byen uten han. Han kan selvfølgelig gå flere ganger i uka ut å drikke seg drita mens jeg sitter stuck hjemme med ungen vår ( elsker selvfølgelig henne, men har behov for å være med venner og kanskje ha det litt gøy.. Jeg er fortsatt ung) Ikke har vi noen som kan være barnevakt heller, jenta vår liker ikke søstra mi som barnevakt og alle besteforeldre bor minimum 4 timer unna oss. Jeg blir gal, synes det er så urettferdig at han skal drive å "straffe" meg sånn? Han kan gå ut, men det kan ikke jeg. Fordi han er "aldri utro på byen" som han sier. Skjønner at det jeg gjorde er galt, men hvis han skal være sammen med meg bør han ikke da tilgi meg? Eller gå.. Burde ikke være så vanskelig. Jeg har ikke et sosialt liv lengre. Livet er mer enn fest og moro naturligvis, men jeg får aldri innta alkohol uten han hengende i hælene. Han snakker om å forlove seg en gang i fremtiden, men jeg kan ikke se at det kommer til å skje, med en sjalu og kontrollerende kjæreste som han.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Du må jo ikke la han bestemme det? Han høres jo fryktelig sjalu ut, om du kyssa en fyr mens dere var på krigstien.. ja dumt.. men guri.. det kunne vært verre! Nei, gå ut du, ikke la han få et ord med i spillet, det er ikke opp til han! Si bare at han må være hjemme på lørdag for da skal du med noen venninner. Så får han bare være potte sur!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Det er ikke rettferdig at han skal straffe deg sånn. Han har tatt valget om at han vil fortsette livet med deg, da må han glemme det andre. Nå var det ikke akkurat verdens undergang det du gjorde heller (om et kyss var alt). Virker som han bruker det som en unnskyldning for å kontrollere deg, å at "du må jo skjønne det, siden du gjorde noe så dumt". Han må bli ferdig med det, eller la deg gå.. Du kan jo ikke leve sånn reten av livet.
harlekinia Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Sånne ting vurdere jeg ikke å spørre om en gang, gir enkelt og greit beskjed om at jeg skal ut da eller da og ferdig med det. Hadde gubben prøvd å nekte meg uten en VELDIG GOD grunn hadde han vært singel før han ante ordet av det!! Handler ikke om muligheten til å gå ut da det er noe vi skjeldent gjør noen av oss men rett og slett respekt for den andres "privatliv". Det skal ikke være en "sjef" i ett forhold, men to likeverdige personer.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Her er det faktisk din skyld at han ikke stoler på deg, og da får du enten gi ham den tiden han trenger for å få tillit igjen, eller gjøre det slutt. Bli voksen!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Sur ja.. Uff, men han bruker dette imot meg og truer med å gjøre det slutt med meg hvis jeg går ut uten han. Han har sagt sjøl at han ikke kan stole på meg og vet ikke når han kan gjøre det igjen. Ifølge han blir jeg altfor lett full osv.. Men jeg kan da begrense meg! Det viktigste for meg er ikke selve alkoholinntaket men bare det å henge med jentene! Jeg har glidd sånn fra dem det siste halvåret..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Annie 14:23 igjen: Du skriver jo faktisk at det har vært EN DEL DRITT mellom dere, og ikke kun at du har kysset noen andre, så det er vel kanskje ikke så rart at han har problemer med å tilgi deg???
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Faktisk har jeg gjort det slutt opptil flere ganger.. Eller prøvd. Siden han er veldig kontrollerende, alle ser det. Hele familien min vet hvordan han er.. Han sier jeg har gjort han sånn. At han blir lett sint og kontrollerende. Hver gang jeg vil ut av forholdet, trygler han om å få meg tilbake. Og vil at vi skal fikse opp i ting osv. Så han vil jo tydligvis være i et forhold, men sjefe over meg og bruke fortiden min mot meg! På alle dårlige dager vi har tenker jeg bare at alt ville vært bedre om jeg var alene med datteren vår.. Men siden vi har et barn sammen synes jeg ikke det er bare bare å pakke tingene sine å stikke!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Med en del dritt mener jeg mye krangling. HI..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Får ikke lov? Hva er konsekvensene om du så gjør det? Fortell!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Dette er faen meg helt utrolig! Dere ER jo virkelig en gjeng med hjernevaskede nek dersom dere mener at en mann har rett til å nekte kona å gå på fest fordi hun en gang har klina med en annen! Nek, nek, nek! (Og du HI er absolutt ikke verst her, det er de andre nekene som gir deg råd, og som mener du skal akseptere å bli bestemt over pga. en feil du har gjort. Mannen din har sikkert også gjort feil.) Hvis ikke dette er signaler om en mann som kommer til å slå, så vet ikke jeg...: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140341459 NEK!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 Konsekvensene er at det blir krangel og atter krangel. Han spør om ikke jeg kan finne på andre ting med venninnene og det kan jeg jo. Han klager på at jeg aldri vil finne på noe sammen med han.. men det gjør jeg jo! Vi bor sammen og ser hverandre hele tiden forutenom de få timene han jobber hver dag!!! Men det å innta alkohol, det er ikke lov. Han truer med å stikke ifra oss, og at jeg bare da kan sitte igjen her som alenemor. Han hisser seg lett opp, har kort lunte og roper og brøler til meg om han ikke får viljen sin. Han kan lett finne på å rope ved siden av babyen vår. Igår når jeg skulle legge meg og klagde på ett eller annet med han, så kleip han meg faktisk ganske hardt. Så spurte jeg hvorfor han gjorde det så sa han " Fordi jeg blir så jævla irritert på deg, hold kjeft" Så fant han på masse andre ting å klage på om meg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 Anbefaler deg å lese tråden om psykopater som er oppe her nå. "Du har gjort meg slik"/"dette er din feil, fordi...." er ikke ukjente fraser for mange som er i forhold med psykopater. Og de kontrollerer en, for de vet ikke hva du gjør når de ikke har full kontroll, men de krever selv å ha sin fulle frihet(nettopp fordi de selv vet hva de gjør og ikke gjør). Logisk tankegang, men likefullt helt syk. Jeg kjenner en del igjen fra mitt meget dårlige forhold. Og det meste som skjedde ble vridd til å være min feil. De mest utrolige ting var min feil til slutt. Her var det i tillegg kommet til det punktet hvor noe fysisk vold var i bildet. Spesielt om han drakk sprit og vi var ute begge to. Syke mannen. Jeg var langt nede, men det har gått bra i ettertid. Jeg pakket sakene med 2 barn, jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 hallo, KLØYP deg??? hiv ham til hel**** ut! du er gal hvis du finner deg i å bli MISHANDLET både psykisk og fysisk på denne måten. Synd for han hvis han ikke kan stole på deg, dette skal du ikke finne deg i!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #16 Skrevet 7. juli 2009 Han bestemmer ikke over deg. Kvitt deg med ham. Mye bedre å være alenemor enn å være innestengt i et slikt møkkaforhold.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. juli 2009 #18 Skrevet 7. juli 2009 Uff.. Du er jammen meg bra dum som lar han herse slik med deg.. Du fortjener jaggu bedre.. Nei han har ikke rett til å straffe deg i det uendelige. Det er jo ren terror han driver med!! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #19 Skrevet 7. juli 2009 Dere har helt rett, jeg ER et svakt menneske! Finner meg i så mye dritt fra all slags mennesker.. Huff Nei, hvis ikke han kan tilgi tror ikke jeg at jeg klarer et mye lengre forhold.. Unger ilag eller ikke, jeg føler jeg fortjener et liv! HI..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå