Gå til innhold

FY F*EN-for en verden vi lever i!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå leste ikke jeg annet enn overskriften, men INGENTING forundrer meg med den gjengen der.

Er enig. De har ikke livets rett faktisk. Er en gjeng med gale fanatikerer som ikke går av veien for noe!

Den andre gruppen av de mest uskyldige mennesker som finnes på jordens overflate som de også utnytter seg av og som ikke forstår hva de blir lurt til, er psykisk utviklingshemmede. De fester rett og slett bomer på dem, sender dem dit de måtte ønske og utløser bombene med fjernkontroll e.l. på trygg avstand! Fyyyy f... sier jeg også!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg er ikke akkurat noe talibantilhenger, men det var da voldsomt til reaksjoner. Jeg regner med dere verken kjenner dem eller har god nok innsikt i deres kultur til å forstå hvorfor de gjør som de gjør, og da blir det litt mye å snakke om "livets rett" og "fjernet fra jordens overflate". Syns jeg, da.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Linken virket forresten ikke. Og nei, jeg tviler ikke på at det er noe provoserende de har gjort.

Skrevet

De kjøper barn og trener dem opp til selvmordsbombing, drap osv.

Finner ikke ord jeg..

Skrevet

Nå kan ikke jeg se noe positivt ut fra Taliban generelt jeg da. Den almenne afgahner ønsker dem vel dit peppern gror håper jeg.

Har heller ingen ønsker å å "bli kjent" med en terrororganisasjon og "deres kultur". Det er heller en gjeng med psyke mennesker som ønsker makt, og de er ikke bare voldsutøvere, drapsmenn, kvinneundertrykkere, baremordere osv. selv mannfolk kan bli drept av f.eks. å klippe sjegget. HVA har det med religion, kultur osv. og gjøre??

Ingen religion forsvarer drap uansett, kun de som tolker boka si den veien de selv måtte føle for og som vinkler deres sak best.

Sorry for sterke ord, men enkelte har faktisk ikke livets rett og ingen religion/kultur kan forsvare det de har gjort og gjør. Hva er det positive for menneskene der nede med Taliban da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...