på'an-igjen? Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er nesten sikker på at jeg har kjent liv i dag..... en bitteliten boble som sprekker og kiler i en lite sekund??? Er det helt umulig når det er 4 mann?????????.... vet jeg kjente liv i uke 11 med forrige....
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Det hørtes veeeldig tidlig ut... Hvis du titter inne på babyverden og fosterets utvikling i magen, så ser du hvor bittelite det er der inne. Men man skal jo aldri si aldri...
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hahah nei det er nok din egen innbilling:)
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Heihei Kan si at jeg også har vært inne på den tanken, men er nok bare tarmer ol som spiller oss et lite puss!! :-) Var på ul da jeg var 8+6, og der fikk jeg se en liten aktiv krabat!! :-) Både armer og ben sparket og veifte for fullt!! Og jeg kjente ikke noe da!!! Så vi må nok smørre oss med tolmodighet!! :-) Kjente selv liv med min datter i uke 12 forrige gang.
Maligima Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Det er rart det derre..jeg kjente liv i 12 uke me 2mann,og på ul ble jeg satt tilbake 2 uker..dvs at jeg var i uke 10 når jeg kjente liv.. Så man skal aldri si aldri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå