Gå til innhold

kjenne liv 8 uker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at jeg har kjent liv i dag..... en bitteliten boble som sprekker og kiler i en lite sekund??? Er det helt umulig når det er 4 mann?????????.... vet jeg kjente liv i uke 11 med forrige....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes veeeldig tidlig ut... Hvis du titter inne på babyverden og fosterets utvikling i magen, så ser du hvor bittelite det er der inne. Men man skal jo aldri si aldri...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hahah nei det er nok din egen innbilling:)

Skrevet

Heihei

 

Kan si at jeg også har vært inne på den tanken, men er nok bare tarmer ol som spiller oss et lite puss!! :-) Var på ul da jeg var 8+6, og der fikk jeg se en liten aktiv krabat!! :-) Både armer og ben sparket og veifte for fullt!! Og jeg kjente ikke noe da!!! Så vi må nok smørre oss med tolmodighet!! :-)

 

Kjente selv liv med min datter i uke 12 forrige gang.

Skrevet

Det er rart det derre..jeg kjente liv i 12 uke me 2mann,og på ul ble jeg satt tilbake 2 uker..dvs at jeg var i uke 10 når jeg kjente liv..

Så man skal aldri si aldri:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...