Gå til innhold

Nå skal jeg bare gi litt F! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å se hvor det bringer oss!

Har irritert meg i mange år over samboer, han finnes ikke ryddig av seg. Han er superflink på jobb og i andre sammenhenger, men ikke hjemme. Det blir alltid til at jeg rydder etter han fordi jeg ikke orker å trokke oppi det. Innimellom glimter han til, så han kan hvis han vil! Før vi får besøk må vi stormrydde og vaske, så alt blir dyttet inn i skap og på boden. Får vi besøk av svigers, som dropper innom av og til, blir jeg FLAU!!!

Rundt juletider kjøpte vi oss ny, stor og fin leilighet. Masse skap plass og alt organisert for å ha det ryddig. Men nei, min samboer klarer likevel ikke å skjerpe seg.

Før fødselen var vi heldig å ha min mor her noen uker. Hun liker å stelle og dulle. Vinduene ble vasket og alt var perfekt! Samboer var SÅÅ enig i at SÅNN skulle vi ha det, så han skulle virkelig skjerpe seg (har hørt det minst 1000 ganger før).

Har en baby på 5uker, så jeg får ikke gjort mye hjemme. Slitt meg ut siste ukene fordi jeg har skullet rydde, men må ta meg av baby isteden. Men skjønner nå at jeg må gi F, kanskje han skal få smake egen medisin å se hvor hyggelig jeg har det hjemme;) Skal på ferie om to uker. Har satt et ultimatum, det skal skinne hjemme før vi resier.. hvis ikke kan han glemme å bli med meg og lillegull, bli hjemme å rydde isteden.. så blir jeg borte til det er strøkent her!

Når jeg kom hjem fra en helgetur i Oslo nylig så bl.a gjesterommet BOMBA ut, der hadde han og en kamerat sittet å spillt data. Det fiiine gjesterommet jeg har pusset opp å gjort kjempe koselig! T.o.m. sengen hadde han plassert på høykant for å få mer plass. Han hadde også skrytt av at han hadde vasket så mye klær mens jeg var borte.. Alle klærne lå nyvasket i hauger på kjøkkenbordet, sofaen, badet og på soverommet!

Har dere noen tips? Jeg er nødt for å bli litt tøffere, vi kan ikke ha det sånn med en baby i huset. Jeg er IKKE husmor materiale! Hater å gjøre husarbeid men gjør det uansett, så dere kan tenke dere at humøret mitt ikke alltid er på topp her hjemme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...