Gå til innhold

Noen som vet? DHgate


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt usikker jeg, har sporet pakken min på posten, å der kommer det bare at den er innhentet 5/7 og klokkeslett. men ikke noe mer.

Hva betyr det.? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også innhentet den 5/07 og jeg ringte posten og de sa at da var den fortsatt i Bejing, til utsendelse. Er der ca 2 dager før den blir sendt videre, to dager tar det til Gardermoen. Og så skal den ligge 24 timer til tollvurdering, selv om man ikke betaler toll. Først da blir den sendt til mottaker... Har fått 8 pakker derfra, tar sin tid, men kommer ålreit fram.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...