★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 etter mislykket ivf? samme som vanlig mens eller lengre? har til vanlig bare tr 3-4 dager men nå har den vært der i 8 dager... litt brunt og rødt om en annen nå..lite men det er der enda:( lei av dette nå jeg:((((hadde mens smerter når jeg våknet idag i tillegg:( ikke morsomt nei....trodde det var heelt ferdig igår men etter at jeg ble vekket på en "vennlig"måte i morges var det rødt der igjen:( blir sprø snart!!!! tar jeg med de to dagene med brunt før det var friskt blod så er det 10 dager idag!...er det vanlig at det skal trekke sånn ut?
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 jeg blødde kraftig men ikke veldig mye lengre enn ellers...kanskje 1-2 dager ekstra...jeg pleier å blø ekstra lenge men lite hvis jeg bader mye i sjøen...vet ikke...kanskje du bør ringe legen?
babysoon? Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hei tøysekoppen! Jeg fikk blødningen på rugedag 13/14, blødde bare i 2 dager.. så det er sikkert litt forskjellig fra kvinne til kvinne.. jeg hadde egentlig ganskje lite mens.. Jeg lurte også på å ringe legen, for å høre, men har ikke gjort det.. føler meg i fin form, så får vi se om mensen kommer til rett tid neste gang... mvh
Håpefull38 Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Hei! Jeg har ikke tatt ivf, men inseminasjon med eggeløsningssprøyte. Sprøyta har i hverfall klusset med min mens! Fikk små blødninger på dag 12 og 13, så kraftige blødninger i 4 dager, nå har jeg hatt 3 dager med små blødninger av og til. Aldri blødd så mye før! Før hadde jeg ganske kraftig blødning i 2 dager og 2-3 dager med små blødninger bare av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå