Gå til innhold

hvor lenge blør man egentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter mislykket ivf?

samme som vanlig mens eller lengre?

har til vanlig bare tr 3-4 dager men nå har den vært der i 8 dager...

litt brunt og rødt om en annen nå..lite men det er der enda:( lei av dette nå jeg:((((hadde mens smerter når jeg våknet idag i tillegg:( ikke morsomt nei....trodde det var heelt ferdig igår men etter at jeg ble vekket på en "vennlig"måte i morges var det rødt der igjen:( blir sprø snart!!!!

tar jeg med de to dagene med brunt før det var friskt blod så er det 10 dager idag!...er det vanlig at det skal trekke sånn ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blødde kraftig men ikke veldig mye lengre enn ellers...kanskje 1-2 dager ekstra...jeg pleier å blø ekstra lenge men lite hvis jeg bader mye i sjøen...vet ikke...kanskje du bør ringe legen?

Skrevet

Hei tøysekoppen!

Jeg fikk blødningen på rugedag 13/14, blødde bare i 2 dager.. så det er sikkert litt forskjellig fra kvinne til kvinne.. jeg hadde egentlig ganskje lite mens..

Jeg lurte også på å ringe legen, for å høre, men har ikke gjort det.. føler meg i fin form, så får vi se om mensen kommer til rett tid neste gang... :)

mvh

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke tatt ivf, men inseminasjon med eggeløsningssprøyte. Sprøyta har i hverfall klusset med min mens! Fikk små blødninger på dag 12 og 13, så kraftige blødninger i 4 dager, nå har jeg hatt 3 dager med små blødninger av og til. Aldri blødd så mye før! Før hadde jeg ganske kraftig blødning i 2 dager og 2-3 dager med små blødninger bare av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...