Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som hadde symptomer rundt uke 3?

Er så spent på om det er graviditetssymptomer jeg har..

Sterk hodepine de siste dagene, smerter og stikninger i høyre side av magen/livmoren(akkurat som om at det er noe som skjer der nede), veldig tissetrengt utover dagen og kvelden, småtrøtt midt på dagen og til tider oppblåst i magen.

Er redd det bare er psykisk, men har IKM etter helga.

Så jeg får bare vente og se om tanta kommer på besøk.

Håper så inderlig at det er noe.

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte og få symtomer i uke 3 tror jeg. Fikk menslignene kramper i magen jeg da. Så jeg trodde att det var mensen som kom til og komme om ikke så lenge da, men mensen kom aldri. og nå er jeg 5+6 dager på vei

Skrevet

Jeg "viste" frøet hadde festa seg i uke 3...tok test 4 dager før forventet mens og fikk kjapt og klart positvtsvar på denne:-).

Mine symtomer er

Kvalme, trett og sliten, noe aggresiv.. og rett og slett ute av form. Øket utflod reagerte jeg også på...

Skrevet

Jeg merket det i uke 5 første gangen, men den gangen her merket jeg det også i uke 3. Det er jo tidlig da :-).

Merket at jeg fikk ømme pupper og følte det som om jeg snart skulle ha mensen. Luft i magen er jo ett typisk tegn for meg hvertfall.

Satse på du er gravid da :-)

Skrevet

Jeg har lurt litt på det samme som deg, for jeg bruker å ha regelmessig mens, men nå er det 9 dager siden den burde vært der. Men jeg ammer ei jente på 6mnd, så mensen kan sikkert komme litt uregelmessig da. (Fikk mensen tilbake etter 2mnd...)

Mine symptom er:

- Søtsugen

- menssmerter

- hormonsvingninger, lett for å bli aggressiv og sliten

- ofte sulten

Alle disse tinga er typisk når venter mensen også, så jeg vet ikke helt...

Jeg blir glad om jeg er gravid og om jeg ikke er gravid. Føler ikke akkurat at det er lenge siden tulla var i magen...

Skrevet

Ja, kjenner et stort sug etter noe søtt, men har ingen ømme pupper :P

Hodepinen er der og blir fort sliten i korsryggen når jeg er på jobb.

Sist jeg var gravid (i morgen er det 2 år siden jeg SA) merket jeg ingenting før jeg var ca 2mnd på vei og ikke fikk mensen. Det var alt.

Er så spent nå, for etter helga venter jeg mensen.

*krysser fingra for at det sitter denne gangen*

Har hatt en del stikninger i høyre siden av magen, så jeg håper at det er klaff. Men vil ikke håpe for mye.

Har ingen symptomer når jeg venter mensen.

Merker som regel når EL er på vei, for da får jeg vondt i magen og puppene blir ekstremt ømme. Men, dette har jeg ikke merka noe til nå.

*tvi tvi til etter helga* :)

Skrevet

Blir spennende for oss begge etter helga da:) Kan ikke vente til å teste på mandag! Jeg føler meg "fryktelig gravid" allerede!

- fryser

- mageondt

- småkvalm

- luft i magen/ oppblåst i magen

Skrevet

Jeg hadde symptomer allerede rundt uke 3 :)

Men jeg vet også at det ikke var psykisk, for jeg gikk på p-piller så jeg tenkte ikke på at jeg var gravid.

Hadde jæv*** ømme bryster, og jeg måtte plutselig på do veldig ofte, og det kom ganske brått også (sånn er det enda, men er vel bare livmoren som utvider seg litt :)). I tillegg så var jeg kjempetrøtt, og er det fortsatt - til tross for 9 timer søvn.. Jeg satt å klaga over det til en nær venninne, som bare tulla om at jeg var sikkert gravid. Jeg tulla med og tok det ikke seriøst, før jeg oppdaga en uke senere at mensen ikke kom ;)

Skrevet

Oi så spennede!

Gratulerer forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...