Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hvordan går det ?? Gratulerer med bryllupet!! Håper på å få se noen bilder! Hvordan er det å være gift?? Og gratulerer med mulig spire? Mener jeg så en tråd du hadde skrevet om det. *klem*
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Hey!! 2små! :-)) Tusen hjetlig takk :-) Kanke si d e så stor forskjell fra å være forlova, hehe ;-) Bilde kan æ legge ut ja ;-) Dessverre va d ikke nån spira som klamra sæ fast nei, men vi prøve igjen nu når eggløsninga kommer om nån daga :-) Våres problem ekke å bli gravid, men holde på spira :-/ Går d bra me dæ?? :-) Gjør dokker nåt arti i sommer? ;-)
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Så ikke denne før nå jeg, har akkurat skrevet på den andre. Men da får du hoppe over det jeg spurte med spira der.. vil ikke strø salt i såret liksom.. ;/ Uff, men snart sitter det en spire der, og sååå hast er det jo heller ikke Her går det bra, ikke så mye som skjer egentlig. Vi har ikke hatt noe fint vær... så venter på varmen.. ( østlandet.. fredrikstad).. Faktisk ikke så verst i dag da;) Vi har vært en uke i danmark.. også skal vi kanskje en tur til hunderfossen senere. skal dere noe mer i sommer da??
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hei, svare hær også æ da :-)) D går så bra så, vi vet jo at sjansen for å miste e veldig stor hos åss :-/ Ikke hast nei, å vi blir jo gravid kjempe lett, men klare ikke holde på dm :-/ Men en dag klamre et lite mirakel sæ fast :-) Satse på varmen kommer snart da ;-)) Va sikkert koseli me Danmarkstur :-) Æ fikk øredobba i juvela og diamanta i mårragave hos mannfolke, så hos mæ får han langhelg til Munster (han vil så gjerne dra på panzermuseumet) i slutten av august, så vi ska dit da :-) Håpe dokker kose doc kjempe masse å får en fin ettermiddag ;-)
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 uffda.. jeg har en venninne også som sliter med å holde på spirene.. men hos henne hjalp det med ett eller annet fra legen.. husker ikke hva det var.. men måtte få injeksjoner av ett eller annet slag. Så flotte morgengaver da!! Heldige dere er! Ja, jeg dro en tur til byen etter forrige innlegg.. sambo og guttungen er på hytta ( 1 time ifra her.. ) mens jeg og vesla er hjemme. Hytta er veldig liten.. også er foreldra hans der oppe også.. og jeg orker ikke å ligge alle oss fire i ett lite anneks når vesla spiser om nattan.. ikke så artig hvis hun vekker alle midt på natta.. så siden foreldra er der oppe da ( de har jo eget soverom da) så er vi her. men vi skal dra en tur opp alle sammen når ikke foreldra er der da.. for da sover jeg og vesla på rommet dems Så da måtte jeg jo finne på noe.. så da ble det litt shopping.. pop og laban.. MYE fint.. og jeg elsker jo å shoppe.. prøvde å finne litt til meg selv å.. men av en eller annen merkelig grunn er det ungene det havner mest til.. hmfr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå