Gå til innhold

"Menssmerter"


gravid_1983

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere her som opplever litt menssmerter? Noen som vet om det er normalt,eller om det er et tegn på at noe ikke er som det skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ingen menssmerter, men har generelt lite symptomer. Vanskelig å svare på om det er normalt eller ikke, siden alt egentlig er normalt:) Man har jo så forskjellige symptomer, og så ulike svangerskap, så det er umulig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kjenner også litt mens- smerter til tider. Jeg synset det står bra forklart hva som skjer uke for uke på denne siden:

http://mammanett.no/graviditet/uke/6

Her kan en også lese at enkelte kjenne milde mens-lignende smerter fra livmoren. Dette er voksesmerter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Godt å høre at det er flere som kjenner litt ubehag :) Da er nok alt OK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har hadt skikkelige "menssmerter" i går og i dag, mye værre en vanlig. Dro til legen idag og ble undersøkt og alt var som det skulle. Sikkert helt vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er fler. Skal til legen mandag,heldigvis. Skal bli godt å få sjekket så alt er OK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :) Jeg har også hatt svake menslignende smerter i underliv og korsryggen de siste 2 ukene. Jeg hadde ikke disse smertene ved forrige graviditet, men da var jeg også i full jobb og fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var i niende uke. Nå er jeg sykmeldt og tilbringer mye tid på sofaen på dagtid, og da har jeg litt mere tid til å "kjenne etter" hva som skjer i kroppen... ;) Jeg snakket med en gynekolog på telefon i går pga noen medisiner jeg bruker, og nevnte disse smertene. Hun sa det var ikke noe å bekymre seg over, så lenge smertene var moderate og jeg ikke hadde antydning til blødninger. Men, som sagt så mange ganger tidligere, ALLE svangerskap er forskjellige... Men jeg har hvertfall lært en ting: LYTT TIL KROPPEN DIN! Føler du at noe ikke er som det skal, ta heller en tur for mye til legen, enn en for lite... Du kjenner kroppen din best, og det er ikke noe som heter "overhysterisk" når det kommer til magefølelsen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia,

 

Jeg har to gutter fra før og hade skikkelig menssmerter i ukesvis i starten av begge svangerskap. Ventet på mensen hele tiden men den kom jo aldri......,-)

HELT vanlig sa min jordmor da,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svake menssmerter nesten konstant. Opplevde dette også i mitt forrige svangerskap, og det gikk helt fint, så jeg tar det med ro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hatt mens smerter til tider... ingen symtoner ellers egentlig... bare litt øm i magen til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...