Gå til innhold

liv og røre i magen! :)


<3 lykkeligeida er mamma <3

Anbefalte innlegg

herlighet å hærlig!!! Nå skjer det saker og ting!!

Har siden lørdag hatt en liten i magen som sparker vilt. :) kjente det første gang for noen uker siden men vagt. Nå er det mange ganger om dagen og det kan kjennes utenpå magen uten problem. Mest aktivitet etter kl fire på ettermidagen men det er merkbart på dagen og. Guuud jeg koser meg.. jeg er 16+4 i dag. hadde ikke forventet at det var så merkbart alt nå. Nyter og koser oss.. ikke noe tvil lenger! Jeg skal bli mamma i desember til en aktiv krabat. :) Måtte bare dele gleden her.. Gled dere alle som enda ikke har kjent mini. Og nyt dere som dagelig får dytt og spark. :) Vi er heldige som får oppleve dette. Mennene går glipp av noe stort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så moro :) vi har en sprelsk en vi også :P men om jeg kunne valgt hadde sambo vært på tjukka, ikke meg haha XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapplemom: Tenk hvor mye klaging og syting det hadde blitt da, om herrene måtte gått gravide! Og tenk å hvor mye vi måtte stått på pinne for de! :D Nei, huff og huff, da tar jeg heller hele greia sjæl :D Bedre å gå gravid enn å pleie en gavid mann... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha.. Det hadde vært et arttig syn ja.. :) Men er nok redd det hadde blitt mye syting og klaging.. he he.. Er nok en mening med at det er vi som må bære frem barna gitt. :) Så morro at det er liv og røre hos deg også Snapplemom. :) Er bare hærlig.. nyt og kos deg.. Snakkes sikkert snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+5 i dag og kjenner endelig mye mere liv :) Er så ubeskrivelig lykkelig, det er fantastisk å være gravid :) Synd dette er siste gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...