Gå til innhold

er teutonia spirit en god vogn da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Teutonia Mistral ( lik bare med 4 hjul) og er kjempe fornøyd:) Men jeg byttet den ut, fordi den begynte å bli litt kort i ryggen og så hadde jeg lyst på en 3 hjuling hehe.. Så jeg kjøpte OTH. Men om jeg skulle ha barn igjen, så hadde jeg valgt spiriten

Skrevet

Jeg har TS S3 og er veldig fornoyd!

Skrevet

Jeg har en spirit nede i kjelleren her.. men har lagt den ut på finn.. for har liksom hørt litt mye rart om spiriten å.. så tenkte egentlig å selge den for å kjøpe meg en oth, easywalker eller tfk.. men så er jeg litt usikker å.. for jeg har jo ikke prøvd den selv egentlig.. den bare står der til pynt.. bruker simon nå.. eller søskenvogna når jeg har begge barna..

Hadde teutonia mistral til guttungen.. den var jo knall =)

hvorfor ville du hatt spiriten istdenfor oth igjen da?

Skrevet

Har du en slitter ny vogn som bare står i kjelleren??? Du har ikke provd den?

Skrevet

strålende fornøyd med min.... den er jo så fiiin også..

Skrevet

partyoffive; Nja, splitter ny er den ikke.. kjøpte den på finn av en som hadde brukt den noen få ganger.. så man ser ikke at den er brukt så og si..

Skrevet

Men noen av dere som har den sportsvognforlengeren til teutonia da..?

Skrevet

EEEELSKER den vognen:) Den beste og fineste vognen jeg har hatt:)

Skrevet

Jeg har gått mye tur med min og dempingen i hjulet foran er nesten blitt borte. Det fører til at vogna velter hvis hjulet kommer nedi et lite hull eller dump. Så jeg har måttet slutte å bruke den, etter flere ubehagelige velt. Den er vond å bruke i skog og sand, har dårligere demping enn mange andre vogner. Kurven under er også liten og veldig vanskelig å få tak i.

Ellers en bra vogn, men jeg hadde nok ikke kjøpt den igjen.

Skrevet

La den ut på finn samme dag den tippet over med vesla oppi.

Og nei jeg hadde ikke masse rart i stellebagen/nettingen. Det skulle bare en liten sånn stållist til (de som er på gulvet når du går inn i en butikk på sentrene)

Mulig jeg var ekstra uheldig men vet om mange som ikke er fornøyd med vognen.

Blir nok en emmaljunga city cross til andremann

Skrevet

Huff, tippe, det gjorde vogna vår også :-( Og snuppa var på vei til å bli kastet ut, heldigvis fikk jeg tak i henne før hun traff golvet. Gikk og dro vogna etter meg i litt tempo - hadde dårlig tid - og kom borti en stolpe, og vips så tippet vogna mot meg! Har aldri handlet så fort i hele mitt liv! Snuppa hylte av forskrekkelse, og felte en tåre jeg også fordi jeg ble så redd for henne. Drar vogna aldri mer bak meg!!!

Det jeg liker med vogna er at sportsvogna kan være vendt mot deg, og det tror jeg er den eneste 3-hjulingen med den muligheten. Det synes jeg er topp, og derfor har jeg beholdt vogna - jeg er bare litt mer forsiktig.

Skrevet

Det jeg mente at jeg ville ha Spiriten om jeg skulle ha barn igjen, var for at den er fin fra nyfødt. Synes baggen til OTH er liten

Skrevet

Jeg har en S3 og en simo kombi. Mini er 9 mnd. Foretrekker helt klart S3en sånn til hverdags, atså på grus/asfaltveier (gangveier) og i butikker! Den er lett å svinge, lett å bære, super med sportsvognforlengeren (da får den bag-ende), perfekt i varmen fordi man kan ta vekk deler av kalesjen og få inn masse luft (er bare en solid myggnetting igjen, istedenfor det tette stoffet liksom).

Av negative ting er det at tilgang til kurven er trang og den er ikke helt super i veldig ulendt terreng, over røtter etc. På disse punktene er simoen mye bedre. Simoen er også litt mer gyngete (det er både pos og neg).

Også deilig med håndbrems på S3 i bratte nedoverbakker, spesielt på grusveier. Slipper å skli.

Prøve deg fram i butikken.

Har du noen venner med denne el. vogn så du kan teste ut litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...