Gå til innhold

Trassetrollet! Sier nicket ditt det meste om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du virker så aggresiv til tider. Virker som om du tar deg selv veldig høytidelig.

er ikke det innmari slitsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller slik at hun sier tingene som det er,istedenfor å alltid være på koz og klemz-stadiet..

Skrevet

Går da ann å gi konstruktiv kritikk.

Trenger ikke være så bastant og hissig. Virker fryktelig umodent.

Jeg er ikke HI, men jeg har sett noen svar hun har gitt som hun kan ta litt av på.

Skrevet

Hehehehe.. Aggressiv? Selvhøytidelig? De som kjenner meg kan nok si mye om meg, men aggressiv og selvhøytidelig er ikke blant beskrivelsene du vil få.

Jeg kan være svært direkte, og blir jeg oppgitt nok, noe krass. Om du velger å oppfatte det som umodent er jo opp til deg, men det er heller ikke en beskrivelse av meg du vil få fra de som kjenner meg. Da vil du nok heller få høre at jeg kan være kjedsommelig seriøs.

Kanskje jeg burde bli mer barnslig?

Skrevet

Du må ha i mente at direkte tilbakemeldinger i skriftlig form kan virke mye hardere enn den samme tilbakemeldingen gitt muntlig.

På den annen siden husker jeg et nylig innlegg hvor jeg startet med å si noe sånt som "nå skal jeg være veldig direkte og til og med gi folkeskikken på båten". Noe i den dur. Og jeg skal være den første til å innrømme at det innlegget nesten var litt ufint. Min svakhet kan kanskje være at jeg ikke har tålmodighet med selvforherligelse og fordommer.

Skrevet

syns ærlig talt at en ikke skal forvente det store og det hele på et nettforum. her svarer folk sånn som de er.

jeg har også fått noen småhissige svar fra trassetroll, men det var hennes mening og hennes måte og svare på.. jeg kan jo ikke akkurat begynne og diktere henne. da kunne jeg heller latt vær å spørre..

eller kanskje fått meg ei dagbok sånn at jeg ikke hadde blitt fornærma hehe..

smisking og koz og klemz som ei nevner over her kan bli fryktelig ensformig i lengden..

Skrevet

Egentlig lurer jeg på om ikke jeg skal feire dette innlegget. Det er den første kritiske anonymetråden jeg har fått.

Skrevet

Beklager dette trassetrollet, men må le litt...Her om dagen svarte du gjentatte ganger i en tråd. Tror det var en barnehage/strand/holde barna hjemme-tråd.

Utifra svarene dine så jeg for meg ei dib-dame med laptop`en i fanget og rødvinsglasset i hånda. Hi, hi småbrisen og veldig klar på hva du mente.

Dette stemmer sikkert ikke, men var litt underholdene bilde for denne dib-dama =)

Skrevet

Hehehe, godt du moret deg :) Laptopen på fanget stemmer, men må skuffe deg med hensynet til rødvinen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...