Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Vi skal til Hafjell i sommer, og jeg leter etter ok overnattingssteder. Mange leiligheter / hytter på selve Hafjell, men jeg har også funnet Rustberg camping noen kilometer unna (7-9?), som ser fin ut. Der har de også lekeapparater, basseng etc, hvilket burde være midt i blinken for snuppa vår. Men - det er få bilder derfra (fra hyttene, lekeplassen etc)... Er det noen som kjenner til dette stedet? Er det ok? Fint? Grei standard? Stusselig? Setter STOR pris på tips (også hvis noen har andre gode overnattingssteder i nærheten, som ikke koster så mye...) (Lilleputthammer, Hunderfossen etc frister oss, så det må være Hafjell-området..)
Dotten Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Nå er jeg usikker på den campingplassen, men du har jo Hunderfossen camping da.... Men der er det ikke basseng o.l. men en helt grei overnattingsplass. Masse barn å leke med, men ikke så mange apparater å leke med. De satser nok på at barna er utslitt etter å ha vært en dag på Hunderfossen Lekeland.... Ellers har du jo Lillehammer camping også da. Tar tross alt bare 10-15 minutter å kjøre til Øyer (Lilleputthammer) og 5 min ekstra til Hunderfossen (om du ikke tar gamleveien til Hunderfossen via Fåberg). Uansett under 20 minutter fra Lillehammer til begge plassene. Bare et tips. Så får dere en Lillehammer-tur også
saratussen Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 jeg har ei veninne i øyer, synes det er kjempefint på rustberg,eneste minuse er jo att du må ta bilen samme hvor du skal,men det er desidert den fineste campingplassen i øyer.. det er min smak da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå