Mamma til tre gutter Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 hvordan fant dere det ut og ka symptomer har dei?? begynner det med en gang dei blir født eller kan det starte etter noen måneder?? er dei masse sjuke,hoste,snufsen,feber osv!!tusen tusen takk for svar!!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg hadde mistanker da Mina var 3 mnd, men fikk beskjed om at jeg var hysterisk:( Var syk opptil flere ganger i mnd og hver forkjølelse tok 1 uke + en helg. Utrolig slitsomt for henne og oss. Men da jeg flyttet fordi jeg skulle gå på skole. Så fikk jeg en fastlege som skjønte at jeg var bekymret og sendte en henvisning til en spesialist på sykehuset i Fredrikstad. Symptomene er: tett, piper i brystet, alltid slim, nyser, øynene renner. Begynte på medisiner da hun var 1,5 år og jeg har en ny jente:) Ikke så mye dårlig lenger og forkjølsen går fortere over.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Gutten min hadde pustestopp om natten da han var veldig liten, og hostet en del. Hadde mistanke om astma siden både jeg og pappaen har det. Da han ble forkjølet rundt 1årsalderen og det surklet og pep fryktelig i brystet fikk han diagnosen og utskrevet astmamedisiner. Han har såkalt infeksjonsutløst astma, så han får bare medisiner når han er tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå