noLadyjustME Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Lurer litt på hvordan det egentlig skal foregå..f.eks har bf her overnatting annen hver lørdag og samvær 5-6-timer i uken.Når han nå skal ha ferie i 2 uker og har lagt sin syden-ferie sånn at hans overnatting ikke blir noe av. Er ikke dette noe han burde spørre meg om på forhånd før tur bestilles? Jeg mener i tilfelle jeg faktisk hadde tenkt å gjøre noe på den ene av 2 fri netter i mnd? Blir så frustrert over hans kommunikasjons metoder, som helst ikke er til stede :s hvordan er det for dere??
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Her foregår samværet som vanlig til vi avtaler når hver av oss skal ha 2 ukers ferie med jenta vår. Jeg skal ha de 2 første ukene i juli og han de 2 siste. Så er vi tilbake til normalt samvær fra august.
noLadyjustME Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 okey, takk for svar er bare det at her har vi ikke noe ekstra samvær i ferier ol. bf har aldri nevnt noe mer enn d han har..hmm... jeg må nok finne utav dette med han etterhvert.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Synes han burde sagt fra ja, men har selv oppdaget at de fedrene er ikke gode på å spørre først. Her kvier jeg meg for å i det heletatt spørre om han har tenkt å ha noe feriesamvær i sommer, jeg frykter svaret uansett blir at han " må jobbe"... Det er stort sett standarsvaret for å slippe unna med det meste her i gåren :/ Føler med deg for kommunikasjonen suger hær også:/
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Hadde jo vært greit å avtale slike ting på forhånd, men når det er sagt så er det jo vanlig at begge foreldre har ungene 2 uker i strekk, altså betyr det at begge foreldrene også har fri i 2 uker i strekk, og da er det altså ikke sånn vanlig samvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå