Belle76 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hvor kan jeg få kjøpt babysafe til ei på 2 år, som nettopp har funnet ut at det går an å klatre ut av grindsenga si...
mamazon <3<3<3 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Tror du hun vil godta det da? Hadde ikke min likt noe særlig... jeg tenker at når hun begynner å klatre ut får vi ta konsekvensen og bytte ut sprinkelsenga med vanlig seng.
It's all about me Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hadde aldri tredd på en på 2 babysafe. Da hadde jeg heller tatt av den ens siden på sprinkelsenga så det ikke var noe å krabbe over eller byttet til større seng. Men hvis du absolutt skal ha så er BabyDan sine store.
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 vi byttet også ut sprinkelsengen så snart våre lærte seg å komme seg ut av den... babysafe er tvangstrøye i mine øyne,men det er jo opp til enhver det da... men de selger slike soveposer på HM og IKEA om du velger å prøve det ut... ta nå bare ikke å velge slike som du fester fast i sengen ihvertfall. tenk litt brannsikkerhet i det hele...
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Vi byttet seng vi :-) Jeg tror neppe toåringen min hadde trivdes i babysafe når han ikke har hatt det før og dessuten tar det neppe lange tiden før en toråring finner ut av knapper og reimer og kommer seg ut av den også ;-)
1974 Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Vil også anbefale deg å bytte seng:). Vi byttet seng før 2 årsalder og før hun tenkte på å krabbe ut av sengen. Helt i starten med ny stor seng måtte vi leie hun tilbake i sengen, men det gikk seg til. Bedre å ta den kampen noen får dager enn å tre på de babysafe når de er så store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå