hormonia&alienimagen3 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er andregangs,og har sliti endel med plager... Er i uke 12/13 nå,så regnet meg selv som "trygg".Men var på do nå nettopp og det så ut som jeg mistet slimproppen....Leste en del om det forrige gang jeg var gravid og en del sa at den kunne man miste flere ganger,at en fikk ny gang på gang...?Noen som vet om det er tilfelle? og kan det være at det var slimproppen?når er det den "kommer/blir lagd" ? Veldig takknemelig for svar her....
lille frø, mor til to Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hvis du mistenker at du mistet slimproppen, anbefaler jeg deg å dra til legen for undersøkelse. De vet sikkert hvordan forholde seg hvis den har gått. Har lest en eller annen plass at det blir dannet ny, men kan være lurt å få sjekket. Lykke til, det går sikkert helt fint:-)
hormonia&alienimagen3 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 Men tar de det seriøst så tidlig da?Forrige gang fikk jeg jo ikke kontroll en gang før uke tretten,de virket fullstendig uinteresert før det..Er jo i uke 13 ifølge BIM så er jo over men det er jo fortsatt tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå