hormonia&alienimagen3 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er andregangs,og har sliti endel med plager... Er i uke 12/13 nå,så regnet meg selv som "trygg".Men var på do nå nettopp og det så ut som jeg mistet slimproppen....Leste en del om det forrige gang jeg var gravid og en del sa at den kunne man miste flere ganger,at en fikk ny gang på gang...?Noen som vet om det er tilfelle? og kan det være at det var slimproppen?når er det den "kommer/blir lagd" ? Veldig takknemelig for svar her....
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 I mor sin uke 9, fosterets uke 7 blir slimproppen dannet. Jeg er i uke 16 og synes jeg slimer veldig av og til når jeg er på do. Har ikke hatt det slik med de andre. Dette er min nr.4
hormonia&alienimagen3 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 mm,jeg blir bare så usikker for var ikke klar over slimproppen og hva det var før ganske langt ut i svangerskapet forrige gang.Men nå har jeg jo hørt om det og blir mer nervøs når jeg ser slim,spesielt når det er mye som kommer..
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Slimproppen er mer "proppete" enn slimete egentlig - og det er veldig vanlig å ha mer og mer seigflytende utflod i graviditeten. Plagsomt og utrolig lite lekkert, men helt ufarlig. Slimproppen er sånn ca 1x2 gm og ganske "fast i fisken" dersom du skulle miste hele på en gang, og har nettopp "proppefasong". Tror nok du kan slappe helt av :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå