Mille** Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg bruker Loreal sin couleur experte nr 8.3, flere som har kommentert at jeg har så fin farge på håret. Men det er jo en farge for blonde, vet ikke hvordan farge du har/vil ha. Denne inneholder en grunnfarge som er lys gyldenblond og så striper man lyse striper over. Jeg pleier ikke ta så mange lyse striper. )
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg bruker Revlon. Den er uten ammoniakk, lukter godt og gir fin dybde
Gemini7 Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har brukt Garnier Nutrisse (tidligere Natea) nå i 10 år. Og det sier vel litt om hvor fornøyd jeg er med den:)
luckypus Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 bruker samme som Gemini77, den er det godt hold i. har prøvd andre også, men der forsvinner fargen etter bare 3-4 vask,og det blir for ofte å farge håret synes jeg. nå er jeg helt mørk da, og han noen(endel) grå hår og skjule....
ipeggy Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Sist gang brukte jeg også Garnier Nutrisse, og er fornøyd med den. Bortsett fra at jeg valgte en litt for mørk nyanse, men det er min egen feil.
UpsyDaisy Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2009 Takk for svar:) Prøver meg på Garnier da tenker jeg.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Garnier Nuitriss.. Mone Grudt fargen bruker jeg... Kjempefornøyd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå