*TuttiFrutti* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jobber på kontor og skulle gjerne hatt dressjakke og skjørt/bukse.. Er det noen som vet om en bra nettside evnt butikk i Oslo området der de selger kontor klær for gravide?
b77h Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 har dessverre ikke tips om butikker... Men kan du ikke bruke løse kjoler under en dressjakke og en fin strømpebukse? Det må da være velkledd? Og en med en åpen dressjakke passer sikkert de du har en god stund til...
Guttemamma x 3 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har ikke kjøpt klær enda, så jeg kjenner ikke utvalget akkurat nå. Tidigere har jeg funnet både skjørt/bukse/bluse på Svangerskapet i Kirkeveien (Majorstuen). H&M har også hatt klassiske "dress"-bukser i vinterkolleksjonen. Har også funnet bluser og "kontor"-skjørt/kjoler på H&M tidligere.
Guttemamma x 3 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Et tips til: http://www.mammahuset.no Det er nok litt midt imellom kolleksjonene nå, men når høstkolleksjonen kommer inn blir det nok større utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå