Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 ...som kommer til å gå meg på nervene snart! Hun er vel ca. 12 uker på vei nå. Klager og syter hele tiden. "Uff,nå kjenner jeg at det strekker så i magen". "Ååååå, jeg har sånn bekkenløsning". Ellers så legger hun ut bilder på fb av "gravidmagen" sin, iført KUN en liten truse.. Å jada, hun er viden kjent for syting, og er EKSTREMT opptatt av å få oppmerksomhet HELE tiden! Tror dette blir et langt svangerskap.... -Er det vanlig å få bekkenløsning (kraftig) så tidlig? Eller er det bare for å få medlidenhet?? -Min gravidmage syntes ikke før jeg var rundt 25 uker på vei eller noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ja, ja og ja. Bekkenplagene mine kom rundt uke 8. Magen vistes da jeg var 7 uker. Selv om det mest skyltes at jeg var oppblåst. Sytingen må du bare prøve å overse. Evt styre henne inn på noe annet. Spør om noe koselig, f.eks om de har tenkt på navn, hvordan det kommer til å bli etter fødsel. Reaksjonen til familien osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå