Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Jennifer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere valgt Isabella eller Jennifer. Hvis det blir Jennifer så ville vi nok bare sagt Jenny til daglig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jennifer høres helt teit uttalt på norsk. Bruker dere det navnet burde dere hvertfall beholde den engelske uttalen.

 

Ellers ville jeg hatt store problemer med å velge mellom de navnene.

Skrevet

Ingen vist i å døpe noen for Jennifer, om Jenny blir daglig navn.

Da kan man jo døpe barnet for Jenny.

 

Jeg synes det er et flott navn. Men det lyder bedre på Svensk og Engelsk enn på Norsk.

 

Jeg synes derfor at Jenny er et bedre navn om det skal være med Norsk uttale.

Skrevet

Jennie er jo fint. Jennifer på norsk høres rart ut. Spesiellt Djennifrr, dvs m eng.uttale.

Hadde gått for Jennie. Da sier man Jenni, ikke jenny, synes det klinger finere på norsk.

Skrevet

Jeg liker ikke Jennie, men Jenny.

 

HI

Skrevet

Jeg syns Jennifer er kjempefint jeg! Og koselig med "kallenavnet" Jenny :-) Syns dere skal velge det hvis dere syns det er pent :-) Syns abolutt ikke det er teit hvis dere ta ikke skal uttale det med engelsk uttale. Må sies på norsk isåfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...