Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Ville dere valgt Isabella eller Jennifer. Hvis det blir Jennifer så ville vi nok bare sagt Jenny til daglig.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jennifer høres helt teit uttalt på norsk. Bruker dere det navnet burde dere hvertfall beholde den engelske uttalen. Ellers ville jeg hatt store problemer med å velge mellom de navnene.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Ingen vist i å døpe noen for Jennifer, om Jenny blir daglig navn. Da kan man jo døpe barnet for Jenny. Jeg synes det er et flott navn. Men det lyder bedre på Svensk og Engelsk enn på Norsk. Jeg synes derfor at Jenny er et bedre navn om det skal være med Norsk uttale.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jennie er jo fint. Jennifer på norsk høres rart ut. Spesiellt Djennifrr, dvs m eng.uttale. Hadde gått for Jennie. Da sier man Jenni, ikke jenny, synes det klinger finere på norsk.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Jeg syns Jennifer er kjempefint jeg! Og koselig med "kallenavnet" Jenny :-) Syns dere skal velge det hvis dere syns det er pent :-) Syns abolutt ikke det er teit hvis dere ta ikke skal uttale det med engelsk uttale. Må sies på norsk isåfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå