Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Lille venn begynte å mase om opp litt før halv 8 i dag. Hlet vanlig tid. Jeg stabbet meg opp av senga og tuslet inn til ham. Og der luktet det PJUK! Gutten hadde klart å bæsje seg HELT ut:( Var bæsj over hele gutten og senga:/ Han sover bare i Up&Go bleier fordi det er så varmt om natta, og det har gått fint hittill. Han har hatt noen skikkelige bæsjebleier på morran før å. Men han har aldri bæsjet seg helt ut:/ Men i dag tidlig var det bæsj overalt! Han var så lei seg stakkar:'( Bare satt i senga og gråt:( Løftet ham om og tok ham med til dusjen. Sambo begynte sent på jobb i dag, så han ryddet vekk alt fra senga og la det til vask. Jeg tok av lille poden bleia og spylte ham av. Så var det full vask x2. Måtte virkelig gå over gutten! Han roet seg etter at jeg var ferdig med å vaske ham. Vi satt å bare koste lenge. Når jeg tok ham med inn på soverommet hans for å hente klær begynte han å gråte igjen. Han så på senga si og opp på meg og begynte å bable i all gråtinga. Det var som om han var lei seg fordi han hadde bæsjet seg ut:'( Han var så lei seg! Bare gråt på armen min. Måtte forsikre ham om at det var helt i orden og at jeg ikke var sinna. Han bare bablet og gråt:'( Fikk til slutt roet ham helt ned, også lekte vi med litt lego og alt var bra. Men nå ligger han å sover igjen. Var helt utslitt stakkar! Huff, det er så fælt når det er sånn. Får jo ikke trøstet de små nok! Håper det ikke blir flere sånne morgener på en laaaang stund!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 1 år gammel. Han har akkurat funnet ut at det kommer bæsj i bleia. Han har begynt å bli ukomfortabel når han bæsjer i bleia, så jeg vurderer å prøve litt potte etterhvert. Det plager ham skikkelig når han har bæsjet litt for "mye" i bleia. Men i dag tidlig var han helt utrøstelig:'( Virket genuint lei seg og satt ut av at han hadde bæsjet seg ut!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Neimen huffda.. stakkar lille :,( Min er også 1år, men har ikke kommet dithen at han blir lei seg for sånn. Gruer meg til den dagen kommer. Vil jo ikke at de små skal skamme seg over noe de ikke har gjort galt. Men så lenge dere ikke gjorde noe stort nummer ut av det, og bare var helt vanlige så tror jeg det går bra
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Nei jeg bare koste og sa at det var helt greit. Sa at jeg visste han ikke mente det, og det var ikke slemt eller feil. Sånt skjer bare:) Men jeg vet jo ikke om han forstår det da. Men trøsten skjønte han godt:) Og han roet seg jo til slutt. Men det er såååå vondt! HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Stakkars lille! Godt du trøstet han og sa det ikke gjorde noe, tror nok han skjønte det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå