Gå til innhold

Hvem tror du er PEN her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke at dette skal være en negativ tråd,så hvis du har tenkt å komme med noen ufine kommentarer så kan du spare deg. Denne skal være koselig!

Jeg tror biss og mylian er pene jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er pene på ulike måter.

Skrevet

Jeg er veldig pen, faktisk dritlekker.

Skrevet

ikke være negativ tråd......

ved å luke ut hvem man trur er pene eller ikke her inne, er jo du en skaper av en negativ tråd.

Er du så forfengelig at du sitter å lurer på hvem er inne som er "pene" etc?

Kan ikke si at den tanken faller meg inn engang.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Har ikke helt sansen for sånn stygg / pen diskusjon jeg..men hyggelig at du nevnte meg HI:)

Skrevet

Jeg er pen;)

Ellers er det sikkert mange andre her som er pene. Litt vanskelig å si, da jeg ikke har for vane å kikke på profilene/bildene. Og ikke alle har dette heller. Som jeg - ingen bilder.

Men ellers så er jeg mer på den med at de jeg liker som person, blir pene for meg:)

Skrevet

Meningsløs debatt. Man har ingen forutsetninger for å tro noe som helst om noen, så å sitte og synse om noe man ikke har anelse om blir vel bare i overkant dumt..

Skrevet

Trur det hi legger i at dette ikke skal være en uhyggelig tråd er, at de som leser sitt eget nick her inne får en ekstra ting å smile for i dag! Det betyr ikke at dere som ikke finner navna deres her behøver å klage og henge ut tråden av den grunn, dere er sikkert så pene som bare det dere og! =)

Skrevet

Who cares????????????????

Hadde jeg sittet her å chattet på en singeltreff side eller noe sånt, hadde jeg nok vært interessert i å vite om han jeg pratet med var pen eller ikke, men hvem her inne som er pene eller ikke er virkelig totalt uinteressant.

Skrevet

Å være pen er snakk om utstråling og personlighet. De som selv tror de er pene er det absolutt ikke, for de har en attitide som ødelegger!

Skrevet

Jeg trur Babygullz er pen.

Skrevet

De der damene som har sånn egen lang tråd på småtroll,LilleElla og de andre som er med på den,de tror jeg er pene og fornuftige damer.

Skrevet

Hva menes med "pen"? Definer...

Skrevet

Pen som i ei du utseendesmessig ser er over gjennomsnittet pen, på gata, kunne vært på cover of a magasine pen, o.l. Legg hva du vil det, om du ikke klarer å si at noen er pene med dine egne kriterier så har du iallefall en mal her.

Skrevet

Jeg synes ikke det er så interessant. Det er mer interessant hva som rører seg i topplokket på folk.

Skrevet

JAvel, men kom deg ut av denne tråden da, den er vel for spesiellt interesserte, som jo gjelder alle tråder;)

Skrevet

kanskje jeg fant det interessant å se hva som rører seg i topplokket på de som er så opptatt av utseendet?

Skrevet

Ok, men da bør du også holde deg for god til å kommentere da:)

Skrevet

hmm.. slik som jeg definerer som pen så vil det si hele personen. utstrålinga.

Tale30 :)

sunnybeach

hun med desembersnuppa.

trassetrollet. for hun virker så festlig :D svarer fra levra :)

er mange fler, men spess de to første som jeg husker :)

Skrevet

For god? På hvilken måte er det fornærmende/injurierende/stygt gjort å kommentere at man finner innsiden mer interessant enn utsiden?

Skrevet

Det er mye som er mer interessant en noe annet, men man kan vel snakke om andre ting enn kun det som er ytterst interessant også:)

Skrevet

de aller fleste av oss hadde blitt pene på et cover 8el magasin) slik man blir sminka og styla også retusjert, så ser ikke at det er pent.

har du ikke sett modeller uten sminke veldig få av de er pene,

Skrevet

Dvs de som er så pene uten å bli retusjert, de som peker seg ut og ser ut som de like godt kunne vært det. magad. ikke lek vanskelig a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...