Maligima Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Noen som vet når man kan høre hjertelyden hos legen eller med apperater man får kjøpt på nett? Jeg har første legetime idag å har ett lite håp om å høre hjertet til den lille,er i 11 uke!
nina12 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 De fleste legern vil nok ikke prøve før i ca uke 15 har jeg hørt. Men jeg lånte et apparat av ei venninde sist jeg var gravid og da hørte jeg hjertelyden alt i uke 9.Men grunnen til at legene ikke prøver så tidlig er forde de vil ikke bekymre oss hvis de ikke skulle finne den..
Bea34 Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Om du er heldig finner dere hjertelyden nå allerede. Jordmora mi sa at det tidligste de kunne høre hjertelyden var i uke 10. Så jeg tror kanskje de som hører den tidligere enn det, enten er litt lengre på vei enn de tror eller kanskje hører sin egen hjertelyd når de lytter hjemme.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Ved forrige svangerskap fikk jeg høre hjertelyden til legen i uke 8 -9, men hun sa da på forhånd at jeg fikk velge selv om vi skulle prøve og at jeg i så fall ikke måtte bli bekymret om vi ikke hørte noe. Det var ikke alltid like lett å finne den så tidlig. Håper at jm vil forsøke å finne den tidlig i dette svangerskapet.
fått nr 2 <3 Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 ok..jeg har hørt hjertelyden til den lille i uke 8 allerede, er ikke lenger på vei enn jeg tror (helt umulig...) og det var ikke min egen puls for den lå på 172 så
Gladpia Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Da jeg var på innnvendig UL fikk jeg se at hjertet slo. I følge doktoren var jeg 5+6, og den lille var 2,4mm "stor";)
Maligima Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2009 Ok..var hos legen idag og jeg fikk ikke høre hjertelyden.skal tilbake 6 august-da er jeg jo i uke 14 så skal jeg til jordmor uken etter altså i uke 15..blir kjekt-gleder meg veldig:)Da får jeg nok høre hjertelyden!!!
fått nr 2 <3 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har ikke hørt den til legen da, jeg har sånn hjemme som jeg hører med Legen/Jordmor bruker ikke å prøve før ca uke 14 og utover. Så på svangerskapskortet mitt fra tidligere at de ikke prøvde før i uke 17 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå