Hikken Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hehe, jeg kan nok finne på å si noe slikt hvis en skulle dukke opp på døra her med sjokkis og vin en dag jeg er skikkelig godtesjuk, men ikke ellers ;-)
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Nei! Jeg sier jeg er glad i deg ,ikke elsker deg. Det sier jeg til mann og barn. (Emma sier alltid jeg elsker deg mamma,så da har det blitt en ting vi sier til hverandre her hjemme hehe)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Nei det hadde jeg aldri kunne tenkt meg å si... Sier glad i deg, men elsker er forbeholdt mann og barn her :-)
cherry coke Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Nei det gjør jeg ikke. Men glad i deg kan jeg godt si. kun datteren min jeg sier elsker deg til.
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 jeg vet at det er veldig vanlig blandt tidens fjortisskull å si at man elsker hverandre... tror det hele har med deres behov for å bli raskere voksen enn hva vi hadde det.... skal ikke si at jeg syntes det er "normalt" å høre at det blri sagt mellom dem,men jeg har oppfattet at det er vanlig og normalt blandt dem..
Sjefsmegga Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Hehe, nei. Sånt sier jeg til mannen i mitt liv og barna mine. Men jeg sier at jeg er glad i dem ja, for det er jeg jo. Men for meg er det forskjell på å elske , og det å være glad i.
erteposen + 4 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Da må det være for å understreke et poeng, eller som takk. Jeg kom hjem fra sykehuset sist til nyvasket hus, en fryser full av bakst og middager, og en stor nødkasse med blad, drops, sjokolade og dvd. Da sa jeg vel til alle sammen at jeg eeeeelsker dere!!!! La til at jeg gjerne ville benytte anledningen til å fri:) Ellers så kan jeg si "glad i deg" og til mine barndomsvenninner sier jeg jo "love you" hele tiden (USA). Elser deg sier jeg til mann og barn.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 nei, men kan skrive sms der det står "love you snuppa" e.l.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Jeg sier det kun til min ektemann. Synes det blir feil å si noe forelskelsesrelatert og kjærlighetsrelatert som "elsker deg" til barna også, selv om jeg forguder de over ALT i verden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå