Gå til innhold

Jeg undres litt noen ganger;

Anbefalte innlegg

Skrevet

over noen som sørger forferdelig over å miste når det knapt er påvist en graviditet..

Noen er 4-5u og begynner å blø og styrer med tidlig ul,legetimer,måling av hcg osv...

Skjer det ofte skjønner jeg bekymringen,men ellers hender det de aller fleste kvinner en eller flere ganger i livet..

Hvorfor ikke la naturen få gå sin gang?Eller kan man oppriktig sørge over tapet av et foster når man er 3-4-5ugravid?

Jeg bare lurer-noen synspunkter?

Jeg er ikke ute etter å provosere eller noe-bare lurer.De gangene det har skjedd meg har jeg tenkt at "javel-da er det ikke levedyktig og derfor ikke ment to be"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må se litt mer på helheten her. Jeg har ikke mistet noen gang, men jeg brukte over tre år på å bli gravid. Hvis jeg da skulle ha mistet rett etter at jeg ble gravid hadde jeg selvfølgelig syntes dette var tøft. Ikke fordi jeg hadde sørget over fosteret, ikke hvis det var så tidlig. Men jeg hadde sørget over at kanskje den ene muligheten jeg hadde for å bli gravid forsvant, og at jeg hadde en ny vond periode med prøving foran meg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...