pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 he he gikk nettopp i svima ut på toalettet.... og sa til meg selv etter i går når jeg fikk en svak posotiv på rd 10 jeg ikke skulle ta før torsdag som er testedagen min... men haaallloo jeg klarte ikke vente... og svidde av den digitale.... og der sotd det GRADVID!!! haha turte nesten ikke se... og åååå har bare såååå lyst å fotelle det til samboeren.. men han sitter på helikopteret ut i nordsjøen... huff... kan ikke tror dette jeg.. tårenen bare renner!!! Lykke til alle sammen klem fra en suuuper glad jente:))))
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Så hyggelig å få være den første til å grarulere deg!!! Nå er det en uke siden jeg fikk det positive svaret, jeg vet akkurat hvordan du har det! Og tårene slutter ikke kan jeg love deg, jeg griner litt hver dag når jeg tenker på hvor utrolig heldig jeg er. Ønsker deg masse lykke til, nyt din nye tistand -det gjør jeg!!!!
Jeja-m icsi-gull Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer dette var bra,godt det ordnet seg,kjenner du noe i magen nå ? kos deg masse vidre
EvaY76 Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Ja, er det ikkje fantastisk ? GRATULERER :-) Eg testa positivt i går på RD 14 og positivt i dag på RD 15. Måtte berre ta ein ny test i dag for å sjå at det virkelig stemte. Eg har aldri tatt en positiv gravi.test før og måtte sjå lenge før eg trudde det kunne vere sant :-)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!! Sommerklem fra meg :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer til deg og alle dere andre som har testet positivt de siste dagene, er virkelig en positiv trend her inne nå :-)
Hege72 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Hei, hei Pergojenta30! Gratulerer så mye, nå ble jeg glad! Lykke til videre og du må ha en riktig god sommer!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer så mye, dette var hyggelig lesning en flott sommerdag :-)) Lykke til videre med spiren og nyt sommeren :-) klemmer i bøtter og spann
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2009 Takk alle sammen jeja : om jeg kjenner noe... tja jeg har ganske masse murringer.. blir litt bekymra noen ganger... men har lest det er ganske vanlig. så da får en bare håpe at alt går bra
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer så mye med positiv test:o) Må være en fantastisk følelse! Masse lykke til med svangerskapet!
Rose69 Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer så mye !! Hurraaaaaaaaa!!!!!! Masse lykke til i svangerskapet. Nyt sommer og voksende mage ;-) Hyggelig med slike positive meldinger her inne :-) Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 HEI SUPERGLADE JENTEN!!)))))))))))))))))))) gratulerer så utrolig masse!!det må være en deilig følelse dette her:)) håper alt går bra videre med deg og spiren og masse lykke til!!når får sambo vite det da?)
babysoon? Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 GRATULERER!!!! Kos deg med spiren i magen!!! Håper du får ett flott svangerskap, og så kommer det en nydelig mars baby Ha en fortsatt god sommer! du må nå titte innom her av og til, og fortelle hvordan det går!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer ) velkommen inn på gravide slitere, vi trenger flere gravide der inne )
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 7. juli 2009 #16 Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer ! Selv om det er 2 år siden ( i dag faktisk ...hihi) at jeg fikk positiv test så husker jeg den vanvittige følelsen en sitter igjen med! jeg bare gråt og gråt, en helt utrolig lykkefølelse, utenom fødselen, så er nok dagen jeg endelig fikk positiv test den lykkligste dagen i mitt liv Lykke til videre, du går en kjempe fin tid i møte
stasimor0603 Skrevet 9. juli 2009 #18 Skrevet 9. juli 2009 hei hei:-) gratulerer masse masse, det minnet meg om meg selv for 3 måneder siden, nå har du mye å glede deg til, jeg har nettopp oplevd når babyen beveger seg og det er helt fantastisk det gjør føle meg så lykkelig. veldig veldig glad på dine vegne. klem
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 10. juli 2009 hihi da har jeg endelig hørt livstegn fra gubben på sjøen så fikk endelig fortalt han nyheten skikkelig huff vi begynte å gråte begge to. gleder meg bare sååå masse til han kommer tilbake..
kristin_journalist Skrevet 14. juli 2009 #20 Skrevet 14. juli 2009 Hei, jeg er journalist i VG og jobber for tiden med en sak om yngre som forsøker prøverør/IVF/assistert befruktning. Vi vil gjerne snakke med noen som har erfaringer på dette området. Samtidig ville det også vært spennende å snakke med noen som står midt oppe i dette. Skjønner at det er et personlig tema, men vi trenger noen som kan fortelle om sine erfaringer. Ta kontakt med meg her eller på mail [email protected] dersom du eller noen du kjenner er aktuelle for en slik sak.
timjo Skrevet 16. juli 2009 #21 Skrevet 16. juli 2009 Hei!!! Så moro, GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg er i samme situasjon selv, tok to tester når jeg var på seiltur og begge var positive. Og nå har jeg fått det bekreftet med blodprøve på riksen:-) Det er helt uvirkelig og helt utrolig.... Vi ligger vel nokså likt i løypen siden vi hadde uttak omtrent samtidig. Nå er det ultralyd i uke 8 som er første steget, og jeg håper det går bra! Selv har jeg ikke hatt noen symtomer på at jeg er gravid, så det har vært en snodig opplevelse så langt. Jeg kan liksom ikke helt tro at det er sant!! Ha en fin dag og nyt livet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå