Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 ...og da ble det besvist at han var utro mens vi var sammen. Idioten som sa til meg at dette barnet var planlagt og at de hadde funnet sammen igjen trodde tydeligvis at jeg ikke kunne regne. Han fortalte meg termin og alt, så det er ikke noe jeg bare tror. Jeg føler meg såret og lei meg, og avvist fordi jeg vet hvor babysjuk jeg er og hvor mye jeg har lyst på en kjæreste. Jaja, får bare pløye meg igjennom alle froskene som finns, for det ser ut til at alle prinsene er opptatt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 For å si det sånn, så burde du være glad. Da er det ihvertfall en frosk i prinseforkledning du slipper å kaste bort tid og krefter på. tenk om det hadde vært deg som hadde vært bundet til den sniken for all evighet? =) good luck =)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Ja, nå er det hun som må ha med utroskapen hans å gjøre. Vær glad for at du slipper å være gravid og være den som fortsatt blir utsatt for utroskap. Jeg er sikker på at du vil finne en god og trofast type etter hvert, så vil du prise deg lykkelig for at det gikk som det gikk... Det finnes mange kjekke gutter der ute og nå er sommeren her! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror faktisk ikke at han er utro mot henne, det er vel egentlig det verste av alt. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå