mirakel-ønskes Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 noen som har blitt spådd graviditet her inne som har blitt gravide? altså om noen av spådamene her inne hr hatt rett??
mirakel-ønskes Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 ingen som har blitt spådd her???
Tnica Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Finnes det spådamer inne på denne siden?! Og hvorfor lurer du på det? Har noen spådd deg gravid? Iallefall er det vel bare å ta en test:)
paper Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har blitt spådd en gang-ingenting stemte i ettertid... Faktisk absolutt ingenting..så det..
mirakel-ønskes Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2009 Ja det er 4 stk som har spådd meg gravid,men jeg kan ikke ta tst føre om en uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå