Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Lange,korte,biter dere negler,eller steller dere dem?:-) Selv har jeg lange negler,nå er det mine egne,men noen ganger har jeg falske:-)Steller de,og lakker de.Ofte fransk manikyr,ellers har jeg lakk som er nesten uten farge,bruker det mest som forsterker.
Lilli med småtrolla Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Huff, mine er nedbitte og blasse. Med masse rifter rundt
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Mine er kortklipte og ufilt. Gidder ikke bruke tid på negler, har nok av andre ting å gjøre. Men de er ikke stygge, bare normale. Lange negler vil jeg ikke ha, synes de kommer i veien og irriterer. Dessuten, brekker en, må jeg jo klippe alle, ellers blir det misforhold
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 De ser ærlig talt helt for j*vlig ut... =) tynne og mye, vokser med et hint av mutasjonsfeil så de blir grovt derformert. så her i hus er det korte negler som gjelder, for ikke å skremme mann og barn.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Naturlige og fine, ikke for lange. Velstelte. Bruker en fet salve rundt neglebåndet. Det virker fint mot sprukken hud. Anbefaler lypsyl eller annen lepomade for neglebeskyttelse.
Tigerpote Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Blanke, sterke, glatte, med litt lengde og sølvneglelakk. Jeg kan nok takke graviditeten og kanskje b-vitaminene for det:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Er ikke heldigst fra naturens side, men går for å få de stelt. Så middels lange, blanke negler
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Til vanlig bryr jeg meg ikke om neglene.. Jobber med hester og andre dyr, så manikyr er noe jeg kanskje gidder å ta hvis jeg skal på fest.. Men nå er jeg gravid, og har vært lite i stallen, kan ikke måkke og ri.. Så neglene mine er skikkelig fine.. Føler meg damete med lange fine negler.. Filer dem bare litt. Kan graviditeten ha noe med at neglene er sterkere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå