Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Victoria,når jeg heter Veronika? Meg og sambo diskuterer navn på gøy,og han kommer hele tiden tilbake til Victoria.Syns selv det er et veldig fint navn,men vil liksom ikke kalle henne opp etter meg heller:-)
erteposen + 4 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg synes det blir for likt, men hadde dere gitt to søstre de navnene så er det rett for dere:)
AneB Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Selv om det bare er første og siste bokstav som kommer på samme plass, så blir det litt som øystein og torstein for meg... Men begge navnene er skikkelig fine da!
Canari Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Når fedre kan kalle opp sønnene sine (Morten/Martin, Jon/Jonas) må da det være lov :-)
melkekua™ Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes det ikke er teit! Victoria er et flott navn. Min mor og jeg har navn som begynner på A, og jeg har aldri tenkt noe over det.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2009 Hehe,hadde helt glemt denne tråden:-)Ble litt sent i går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå