Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 alle dere flotte kvinner som viser fram gravidmagen selv om den er full av strekkmerker. Det får meg til å godta mine egne strekkmerker mer. Kanskje en dag klarer jeg å legge det bak meg og ikke være flau over at jeg fikk strekkmerker under svangerskapet Igjen en stor TAKK til dere.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Strekkmerkene viser jeg gladelig frem, de er for meg merker etter den største oppgaven kroppen min har klart: å bære frem to flotte barn! (Det er verre med alt fettet som plutselig har dukket opp...)
klovnebukse Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Synd at vi lever i et samfunn der strekkmerker blir sett på som noe man ikke skal ha. Er jo ingen som har kontroll over om man får det eller ikke, og noen får lite og noen mye. Selv er jeg en av dem som fikk mye, men jeg gjør ingenting for å skjule magen for jeg bryr meg ikke om evt kommentarer eller at folk glor. Det gjør de for så vidt ikke så mye heller, selv om jeg jo har fått noen rare kommentarer av og til. Her er forresten bilde av hofta mi: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/557874
klovnebukse Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Ble sendt litt for tidlig her. Det jeg skulle også si er at jeg håper du kommer til å føle deg konfortabel og stolt over strekkmerkene dine. Ikke se på deg selv med samfunnets øyne, se på dem med dine øyne og se hvor vakker du er!:-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Atsjoo, er du tidligere Riga? (mammaen til Thelma og Iris?)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 kjenner du igjen folk på strekkmerkene, eller??
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Jeg jobber med det, så vet at jeg en dag vil være der.Det hjelper å se at det ikke bare er jeg som har masse strekkmerker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå