Gå til innhold

Epilator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker det? Og hvordan er det å bruke epilator på bikinilinjen? Ser for meg at det blir rødt og nuppete..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir rød og nuppete på både lår og bikinilinjen de første timene etterpå, men det forsvinner etterhvert..

Skrevet

Blir det bra da? Glatt? Og gjør det veldig vondt?=)

Skrevet

En venninne av meg prøvde å gjøre dette på lårene, hun ble permanent rød og nuppete der for flere dager, så jeg vet ikke, avhenger litt av person. Personlig synes jeg det hele er noe herk, men mye bedre enn vanlig barbering, det vokser ut igjen med en gang.

Skrevet

det er et helvete de første gangene. alle plasser!!!! det brenner og man har lyst til å gi opp hele prosjektet. for det er det det er første gangen. et stort prosjekt!!! men etter at det værste hadde gitt seg noen få dager etter så var det forholdsvis greit å ta resten.

det tok et par uker, for meg ihvertfall, før alt blei borte og leggene blei 100% glatte. nå så "kjører" jeg bare over 1 gang i uka, kanskje to, for å fjerne de 12 hårene som har vokst ut. orker ikke la det vokse ut igjen så det bli jevnt nå som det er sommer. litt jobb blir det jo men det er mye lettere enn barbering.

Skrevet

Har brukt epilatoren i ca 7 år. Begynte med legger og litt lår ved behov. Første to gangene var helt grusomt måtte ta leggene over to dager. ble svimmel og kvalm av smertene, og jeg som i utgangspunktet har høy smerteterskel... (Hadde nok litt med at jeg holdt pusten pga smertene, så derfor ble jeg svimmel)

Etter hvert så er det ikke særlig vondt, har ikke noe særlig hår på leggene lenger. Epilerer ca annenhver uke de små tynne hårene som er der.

Etterhvert som jeg ble en hardhaus på legg epileringen så prøvde jeg meg på armhulene. Var så eli av å måtte barbere der ca hver dag.

Det var helt forferdelig ondt. Men finnes det vilje er det mulig.

Nå tar jeg armhulene samtidig som leggene,ca hver 14 dag.

Bare tynne hår som vokser ut, så de syns ikke før de blir noen mm lange.

Prøver meg på bikinilinja et par ganger, men det er rett og slett for grusomt. Så den får en omgang med høvel eller veet.

Orker du smerten de første gangene kan det virkelig anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...