Gå til innhold

Sommerens must-have: Chinos!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at jeg rett og slett blir litt deppa! Jeg har virkelig, virkelig, VIRKELIG lyst på beige chinos, de ser så ufattelig behagelige ut, kan styles opp og ned og passer i grunnen til det meste.

Jeg har lest i utallige magasiner at chinos er så fantastisk "fordi dette er en bukse som ALLE kler!"

Well, in my ***! Jeg har prøvd ca. tre millioner forskjellige, og med min tragiske timeglassfasong (les: brede hofter med syv utropstegn!!!!!!!) ser jeg rett og slett og som er elefant i disse buksene! GURI så irriterende!

Så da må jeg søker råd: Er det noen der ute med brede hofter som har prøvd/kjøpt chinos som de faktisk kler? Da sier jeg JA TAKK bring it on! Jeg vil vite hvor. Jeg trenger faktisk en sånn bukse:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

google - min nye bestevenn :o)

Ser vel for meg at disse buksene sitter peneste på smale og forholdsvis hofteløse kvinner..

Skrevet

Du skal bare være glad til . Chinos er ikke lekkert.

Skrevet

Jeg som trodde det var sist sommer mote:)

Jeg har et par cheap monday chinos i beige, og et par grå fra cubus (de er ikke i salg lenger) som jeg er fornøyd med. Sjekk ut nelly.com. Der ser en litt forskjellen. Er veldig timeglassform selv. Er uenig i at alle passer i chinos. Jeg strevde i alle fall. Trikset er vel å holde alt annet smalt og høye hæler. Cubus sine fungerer godt med gladiatorsandaler, singlet og lange smykker.

Skrevet

Jeg er også uenig i det, og merket det fort:-P Derfor irriterer det meg at de skriver det!

Jeg har sett på cheap mondaysene fra Nelly, hvordan er de i størrelsen? Har kjøpt en CM bukse fra Nelly før, den var liten i str men det var jeans da. Vet ikke om det har noe å si.

Smal ellers og høye hæler ja. Jeg er finest med smale overdeler så det tror jeg at jeg skal få til:-D

Skrevet

Ja men cherry, jeg trenger en sånn type bukse. Hva annet anbefaler du da?

Skrevet

Nei, si det? Synes bare at det er et fåtall som ser noenlunde ut i chinos. Om du har brede hofter vill jeg iallefa styrt unna bukser med lommer på sidene. Dessuten er det pent med hofter, du trenger ikke gjemme dem bort.

Skrevet

Nei, jeg gjør kanskje ikke det...men jeg er vant med å være 10 kg mindre og klarer ikke å like denne kroppen. Dermed klarer jeg ikke helt å kle meg bra heller...:-(

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=433018&qProductColorId=12&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=6&qStyle=95&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=7&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=3&gender=1&qSiteId=1

Denne har jeg sett på og liker egentlig ganske godt. Hva syns du?

Skrevet

Men - jeg vet egentlig at jeg bør ha bukser som er smale oppe og litt sleng nede. Men jeg finner det jo ingen steder!

Skrevet

De er små i str. Jeg tror min kjære kjøpte mine på tilsammans i kong oscars gate (du bor fortsatt i Bergen tenker jeg).

Skrevet

Jo, den var ganske fin.

Jeg har også en helt annen kropp enn det jeg hadde før jeg fikk barn. Nå har jeg stooore bryst og min flate mage ser ut som en bolledeig. Ikke lett å finne klær i begynnelsen, men man må bare bestemme seg for å trives med den kroppen man har.

Jeg sier til meg selv hver dg at i morgen skal jeg trene, begynne å spise sånn og sånn. Men faktum er at jeg gjør ikke det, så derfo har jeg bestemt at jeg skal like kroppen min uansett hvordan den ser ut=)

Skrevet

Oh, kanskje jeg skal ta en tur innom der da, takk:-D

Skrevet

Sånn er det med meg også...det som tar mest motivasjon fra meg er at jeg "vet" at jeg ikke kommer til å klare å gå ned 10 kg uten å ty til gale metoder. Og dit vil jeg ikke igjen.

Men jeg klarer bare ikke å godta den jeg er, samtidig som jeg ikke klarer å gå ned dit jeg vil. Slitsomt? Noe som j****g...hater å gå rundt å føle meg stygg til enhver tid:-(

Kjæresten min sier kroppsfasongen min er perfekt, store pupper, smal i livet og litt (masse??!) rumpe. Men det jeg ser i speilet er bare en feit kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...