Mamma med to søte små Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Har hatt noen intense magesmerter som har kommet å gått hele dagen. Hadde de samme smertene 2 ganger sist uke også. Magen er veldig hard, det er verken kynnere eller vanlig mageknip (luftsmerter). Snakket med jordmor sist uke ang smertene, hun lurte på om det kunne komme fra svangerskapet eller magen min, syns det er veldig vanskelig å si hvor det kommer fra. Akkurat som nedpress. Når jeg sitter å bøyer meg fremover er det veeeldig vondt, er veldig ubehagelig å gå. Noen andre somhar hatt dette? Er i uke 20..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har også hatt det slik innimellom, men det går fort over. Hadde en dag for ca en uke siden da det kom hyppig hele dagen, men det varte bare den dagen. Kjenner det ikke så ofte nå. Jeg er førstegangsfødende, så jeg har ingen formening om hva det kan være. Lykke til videre, jente:-)
Mamma med to søte små Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 Takk for svar Har det fortsatt, har sovet litt av å på i natt. Så nå ringte jeg legekontoret, fikk time senere i dag. Greit å få det sjekket.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Lykke til hos legen! Håper alt er bra! Venter på oppdatering..
Mamma med to søte små Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2009 Da var jeg ferdig hos legen. Var litt utslag på urinprøven, så den skulle de dyrke til i morgen. Crp var fin. Han kjente at jeg var litt øm i magen, men ikke noe bekymringsfult. Hjertelyden hørte vi Så nå skulle jeg se det ann noen dager, å heller ta kontkat hvis det blir verre. Håper det snart går over, etter 2 netter med lite søvn pga magesmerter. Ha en fin dag
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Krysser fingre for at det skal gi seg snart, så du får slappet av og sovet skikkelig. Kan tenke meg det var godt å høre hjertelyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå