*just me* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 nå har vi en skikkelig ryddesjau i heimen, og masse leker skal bort. har nettopp levert masse klær og sko til fretex. MEN, er ikke så inne på dette at jeg vet hvor jeg kan levere lekene. kan man legge dem i fretex` containere, eller vet dere om andre steder?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Ikke legg det i klesconteinerne i alle fall ;o) Mange butikker tar i mot varer direkte, enkleste er å ta en tlf til nærmeste utsalg )
*just me* Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Hehe, nei jeg hadde en mistanke om at leker i en klescontainer ikke ville bli særlig godt mottatt..! skal forhøre meg litt rundt omkring, aner bare ikke hvor jeg skal gjøre av alt sammen, og det hadde vært så fint om noen hadde bruk for det. takk for svar!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 vi leverer det på en gjenbruks-butikk i nærheten:)
*just me* Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 det hørtes ut som en plan. må lete fram en gjenbruksbutikk her i byen!
Elletuppa Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Rydda i leker her om dagen, gav de til barnehagen til tuppa. Leker er forbruksmateriale i barnehagen og peronalet og barna ble kjempe glad for lekene.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Vi har også gitt til barnehagen - spurt dem først selvsagt! =)
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Kvalitetsleker i god stand blir vasket og levert på barneavdelinger på sykehus og til krisesenteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå