Gå til innhold

Er dere like tussete som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må inn å kysse og se på gullungen min flere ganger i løpet av kvelden.

Hun er bare så skjønn.

Nyter synet av den lille kroppen med lubbne lår og det lille hodet med korketrekkere.

Får liksom ikke nok av å se på henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre så er min lillegutt en lettsover,så om jeg går inn så våkner han. Emma derimot går jeg inn å kysser på kinnet endel ganger,spesielt rett etter uka hun har hatt hos sin far.

Av og til så sitter jeg ved sengekanten og stryker henne på kinnet,og noen ganger da så våkner hun og sier hun er glad imeg,da kommer gledes tårene mine :) Det gjorde de nå også,når jeg tenker på det ;)

Skrevet

Å,så fint du beskrev det,Emma & Adrian.

Godt vi er flere.

Skrevet

Jeg er innom 5-åringen hver time etter legging kl. 19.30, elsker synet av det fredfulle lille barnet mitt som sover og drømmer søtt. Hender et smil dukker frem under fordøyelsen av dagens mange inntrykk.. Hender også jeg setter meg på sengekanten kun for å betrakte miraklet mitt, lille store barnet mitt som blir større og større for hver dag som går og som er blitt et flott lite menneske med meninger, identitet og følelser.

1-åringen er ofte litt urolig rett etter hun er lagt, og da forsøker jeg å ikke gå inn for mye i frykt for å vekke henne. Men kan også sitte å beundre yngstemannen min, de lange øyevippene og den myke huden.. *sukk*

Skrevet

Jeg er likedan.. Kikker inn på rommet til jenta mi flere ganger om kvelden..

Kjenner en kjærlig takknemlighetsfølelse når jeg ser henne sove søtt i senga si.. Trodde virkelig ikke det var mulig å elske noen så høyt som jeg elsker henne! :-)

Skrevet

Ole Brumma,Ser du er gravid. Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...