Hilde_85 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg ønsker å begynne med tøybleier, men jeg har ikke råd til å kjøpe det, koster jo så mye på en gang. Lettere med papirbleier som ikke koster så mye om gangen. *sukk*
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Du får sjå om du får tak i noke brukt, er ofte billegare då...du kan sjå etter på finn.no eller kanskje dei har noke til sals på tettinntil.no Håpar du finne noke..sjølv er eg frelst;) Du kan jo ønske deg frå venner/familie...
Hilde_85 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 har titta litt på finn i dag har fått låne to lommebleier av ei venninne for å se om det passer oss. Skal ringe kommunen å høre om jeg kan få støttepenger om jeg kjøper brukt. vi får 500kr tilbake her om man kjøper tøybleier har enda ikke skrevet nok innlegg på tettinntil til at jeg får se kjøp og salg delen på forumet men jobber med saken
Makko med to små gutter Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Hilde send meg en pm... Skal selge alle tb mine (stort sett one size lommebleier + masse innlegg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå