Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 hvilken har dere, og er dere fornøyd?
<3 Legoland <3 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Har hatt Ektorp 3 seter. Veldig god å sitte i, MEN putene sklir ut HELE tiden! GRRRR!! Prøvde alt, sklisikring, sying o.l. ...huff...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 vi har en ektorp vi også, i loftstuen, og er veldig fornøyd, bortsett fra det med putene ja
Pirkeanonym Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Vi har en skinnsofa, husker ikke hva den heter, men det er en sånn med sving i seg. Er ikke fornøyd i det hele tatt.Skinnet er allerede stygr etter bare 10 mnd. Heldigvis kommer de å hente sofaen snart!
elskerlivet Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 jeg har ektorp hjørnesovesofa, den er heeelt super, ikke problemer med putene heller, og hetl supert når vi har masse folk på besøk at den kan slåes ut til dobbeltseng.
Hikken Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Vi har mysinge og er kjempefornøyde :-) Har to forskjellige trekk (som kan vaskes på 60 grader, hurra!) og bytter innimellom. Den er akkurat myk nok til at den blir god å sitte i men ikke så myk at jeg sovner i den om kvelden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå