Gå til innhold

Dere som har sofa fra IKEA:


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken har dere, og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt Ektorp 3 seter.

Veldig god å sitte i, MEN putene sklir ut HELE tiden! GRRRR!!

Prøvde alt, sklisikring, sying o.l.

...huff...

Skrevet

vi har en ektorp vi også, i loftstuen, og er veldig fornøyd, bortsett fra det med putene ja :P

Skrevet

Vi har en skinnsofa, husker ikke hva den heter, men det er en sånn med sving i seg. Er ikke fornøyd i det hele tatt.Skinnet er allerede stygr etter bare 10 mnd. Heldigvis kommer de å hente sofaen snart!

Skrevet

jeg har ektorp hjørnesovesofa, den er heeelt super, ikke problemer med putene heller, og hetl supert når vi har masse folk på besøk at den kan slåes ut til dobbeltseng.

Skrevet

Vi har mysinge og er kjempefornøyde :-) Har to forskjellige trekk (som kan vaskes på 60 grader, hurra!) og bytter innimellom.

Den er akkurat myk nok til at den blir god å sitte i men ikke så myk at jeg sovner i den om kvelden ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...