Gå til innhold

Helsesøster til besvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min helsesøster la seg oppi det at jeg har mange piercinger og noen små tatoveringer. Det er vel strengt talt uprofesjonellt? Kan jeg klage henne inn for pasientombudet? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittkjerring. Har vel ingenting med deg som mor eller barnet ditt å gjøre. Bytt til en annen kjerring.

Skrevet

Jeg har byttet helsesøster. Det er lurt å prøve det først. Lykke til.

Skrevet

hehe, legen min i første svangerskap mente jeg burde ta ut tunge-piercingen før jeg fikk barn...

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Samme her..hadde ganske mange piercinger da jeg ble gravid, bla tre i navelen og to i tunga. Og jeg fikk så mye pes..Hva søren har det med med saken å gjøre.. Jeg byttet første helsesøster, ikke bare pga dette altså. Sjekk om andre har ledig kapisitet:)

Skrevet

Helt fantastisk hva folk syntes de har rett til å kommentere vdr. andres liv.

Skrevet

Men helt seriøst; enig i at helessøster ikke har noe hun skulle sagt for ungen er ute. Men at legen sier noe til en gravid kvinner er jo logisk. Det er jo en viss sjangse for blodforgiftning. Synes ikke det er det minste rart at legen snakket om det.

Skrevet

Ingen sjans for blodforgiftning når hullet alt er tatt.

Skrevet

Helt sikker på det? Jeg har lest at det er en viss (ikke stor) sjangse for folk med piercinger (spesielt i tunga) kan få blodforgiftning. Er det bare tull?

Skrevet

Vi har ei sånn helsesøster her i bygda også. Mange har prøvd å klage, det er forsøkt underskriftskampanje etc.. Dama stanker røyk, hilser ikke på folk når de kommer, skravler stort sett om seg og sitt (dvs driter i våre barn) -og når vi skal til å gå så MÅ hun "stikke" noe kritikk til oss så vi får noe å tenke på når vi drar. Ikke hyggelig å dra dit, og det er mange som synes synd på de som må være der mer enn "veie, måle" -og på usikre førstegangsfødende.. Poenget, du kommer ikke noen vei, det er bedre med en dårlig helsesøster enn ingen i det helt.. synes kommunene. Fredet rase..

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Haha! Så vittig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...