Gå til innhold

Bytte til større seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 17 mnd...

senga er stor nok men hun begynner å ville klatre over. Jeg er redd vi snart hører henne falle i gulvet. I det siste har jeg lagt en dyne på dulvet i tilfelle hun en dag får det til.

PÅ morgenen hender det vi legger oss inn til henne hvis hu våkner i 5 tiden, for åfå henne til å sovne igjen. Ved ett tidspunkt oppdaget jeg at hun hadde benet på oversiden av gelenderet på sengen. Greide ikke flytte tyngdepuktet over, heldigvis.

I dah da hun skulle legge seg forsøkte hun først å hoppe rett ut....

Deretter så jeg at hun forsøkte å snike seg ut i et lite klatreforsøk før hun oppdaget at jeg tittet på henne fra kjøkkenet. Da satte hun seg fort ned og begynte å luske på meg mellom sprinklene i senga...

...babyen min er ikke baby lenger iallefall:)

Vi må nok bytte seng om ikke lenge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har skrevet et innlegg lengre nede om det samme, men ikke fått noen svar.. vesla mi (som også er 17 mnd) har nemlig funnet ut hvordan hun skal komme seg over.. Kjempefestlig! Så jeg har lagt madrass og puter rundt sengen hennes.

Skrevet

Sønnen vår har prøvd å komme seg ut siden han kunne stå i senga, men har ikke klart å løfte seg opp før nå når han er 2år. Han har ikke fallt ned enda, men det er fordi det er når han er sint fordi han må legge seg han prøver å komme ut, men da er vi alltid i nærheten. Han får ny seng nå, bare de får den vi vil ha inn på lager i løpet av uka.

Skrevet

Vi bytta med en gang de begynte å klatre, og de gikk rett over i stor seng med gavler og sengehest. Tror de ikke var mer enn 1,5 år. Kutta ut juniorseng.

Skrevet

Mi bytta seng da hun klarte å klatre over. Hun var 2 år. Jeg angrer nå, det er slitsomt å få henne i seng, hun står jo bare opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...