Hilde_85 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Min besteste bestevenninne har snart termin (kan jo føde når som helst nå) og jeg vil så gjerne gi henne (og babyen) noe spesielt. Men jeg vet lissom ikke helt hva. Hva hadde du blitt gla for å få til deg selv når du føda? (og til babyen?)
Monajenten Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hadde blitt utrolig glad for gavekort på spa, ansiktsbehandlig, fotbehandling e.l. Man er så sliten etter en fødsel, og det er deilig å unne seg litt luksus da:-) Venninnesmykke eller armbånd er jo litt koselig også:-) Jeg syns det er så koselig å gi trær til babyer:-) Det er vel mer vanlig som dåpsgave, men går fint an å gi til fødselen også. Treet vokser i takt med babyen, og jeg syns det er litt spesielt.
Misti Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 En kurv med litt til henne og babyn. en god fuktighetskrem, ansiktskmasker osv.
Ceci med snuppe Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Sjokolade!!! Gud a meg så godtesyk man blir av å amme
Hilde_85 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 Et tre?? hvor skal man gjøre av det? tror ikke de har mulighet til å plante et tre men var en morsom ide. Fuktughetskremer o.s.v. tror jeg ikke at jeg kan gi siden ho kjøper spesielle, ho er veldig bestemt på merker og sånt. Og de er dyyyyyyre. Men kanskje jeg kan gi gavekort på noe spabehandling og med meg som barnevakt mens ho er der?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 jeg ga elastisk bæresjal til min venninde og de har brukt det masse allerede. gutten er nå 6 uker :-)
Monajenten Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Det syns jeg er en god idé, at du i samme slengen tilbyr deg å være barnevakt!! :-) Ang. tre så er det jo en fordel å ha plass til det ja;-)
snart mor til 3 Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 jeg er veldg fan av å gi gavekurver.. *Ha i noe til den lille, gjerne klær. *En god bok til moren som hun kan slenge seg på sofaen å lese i innimellom? *gavekort på noe spa/massasje eller liknende. *GODTERIER!!!! *og kanskje en annen liten ting til dere to ilag, f.eks gavekort på kino?
It's all about me Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Det jeg hadde blitt mest glad for: - Bæresjal (Har bæresele, men skulle gjerne hatt et sjal også) - Gavekort på spa, manikyr, pedikyr eller lig. - Veske (elsker vesker og kan aldri få for mange, he he)
Hilde_85 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2009 Sjal har ho Meitai og. Så syns det er skikkelig vanskelig. Men bok ja...hmmm....noen forslag der da? Jeg liker ikke å lese selv.
celodi Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 Hva med en kurv som du fyller med shampo,balsam,såpe,en bok/blad,noe godt og et gavekort på noe eller et smykke/armbånd. Og en leke,klær et pledd eller noe til den lille.
Maud Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har bakt skillingsboller til barselbesøk til venninner, det har blitt satt stor pris på! På HM solgte de i hvert fall tidligere ammegenser og body som matchet, det er en søt gave synes jeg.
trillemamma Skrevet 7. juli 2009 #15 Skrevet 7. juli 2009 http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=230&zenid=ntgkbo3tr4nlj0fff9jkrv9e82 Kengurutopp. :-)
MrsMilla Skrevet 7. juli 2009 #16 Skrevet 7. juli 2009 Spabehandling med deg som barnevakt høres ut som den perfekte gave!
Anne:-D Skrevet 7. juli 2009 #17 Skrevet 7. juli 2009 Åaaaah, det vil jeg ha. er det lege siden de hadde det? hvordan så de ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå