Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 En som står oss nær er innlagt på en psykriatisk avdeling. Har lyst å gi denne personen noe, men vet ikke hva.... Er så vanskelig når en ikke akkurat kan si god bedring. Er en eldre person og ingen andre enn ektefellen viste at denne personen ikke var helt frisk... Er redd for at det skal bli tatt ille opp.... :/
malingus Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Har vært innlagt flere ganger selv på psykiatrisk avd. Det jeg satte pris på, var en blomst. Gjern en potteplante med blomster. Evt sjokolade! Hva ville du gitt til en som var innlagt på en hvilken som helst annen avdeling? Og klart du kan si god bedring! Ikke sikkert man blir helt "frisk", men man kan bli bedre!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Oki. Tusen takk for svar Var en blomst og et fint kort eg tenkte på, men var så usikker. Men da satser vi på det
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg kan bare snakke utifra mine erfaringer... Jeg ble superglad for ting som fikk tiden til å gå (blader, lydbøker/dvd'er håndarbeid osv...), ting som pyntet rommet (blomster, bilder osv..) og frukt! Sjokolade og slikt blir sikkert alle også glade for:) Men den aller beste gaven er å dra på besøk!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Vi får vite iløpet av uka hva som vil skje framover, og evnt diagnosen. Så blir personen der en stund så kan eg lage til en kurv med litt diverse i. Har lyst å besøke vedkommende, men ektefellen mente det kanskje ville gjøre vondt verre, så vi får vente med det til vedkommende er klar..... Tusen takk for svar Ina Og lykke til videre i livet
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 En blomst og et hyggelig kort. Akkurat det samme som du ville gitt til noen som er innlagt på somatisk sykehus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå