Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Skal ha et "reunion" barseltreff (barna er rundt 2 år), noen som har noen gode forslag til hva jeg skal servere? Tenkte på noe lett i sommervarmen.....
Tommage♀♂ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Pastasalat med bacon og creme fraiche! Serveres med nystekte baguetter og kald drikke
erteposen + 4 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hadde servert kald frukt t.d massvis av oppskåret melon, druker osv. Ulike sorter. Kald drikke t.d. eplejuice med isbiter og vann med isbiter. Kylling og pastasalat er enkelt og kan lages tidlig om morgenen. Har du brød til så får jo barna noe å spise om de ikke er så glad i salat.
Ulldott Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Reker pai ferske rundstykker med godt pålegg salat suppe av et eller annet slag spekemat, eggerøre og potetsalat Ble sulten jeg nå...
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Spekemat, eggerøre, grønn salat og hjemmelaget potetsalat. Og is og frukt til dessert.
Tommage♀♂ Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Koker pasta penne steker en kyllingfilet (hel, da blir den saftig og god), og kjøl den ned Stek hele skiver bacon, og bryt dem i biter når de er sprø. Ha en del creme fraiche, bittelitt majones, salt, pepper, litt hvitløk og/eller barbeque-krydder i en skål, skjær kyllingfileten i biter og ha den og pasta, bacon i skålen. Den kan bli litt tørr om den står lenge, med da er det bare å røre inn litt mer creme fraiche=)
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Takker for forslag!!! Kom gjerne med flere:-) Ble skikkelig sulten jeg nå.....tror d blir litt knekkebrød nå gitt....!
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 Mmmmmmmmmmm....hørtes deilig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå