Gå til innhold

Hva ville du gjort? Bare nysgjerrig :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kjøper et klesplagg på salg (50%). Etter en gangs vask går plagget i stykker. Du tar med varen tilbake til butikken.

Der får du tilbud om å finne noe i butikken, eller få tilgodelapp.

Du tar tilgodelapp.

Damen skriver ut en lapp. Der står det full pris.

Tar du i mot, eller informerer du om at du faktisk har kjøpt klesplagget på salg?

Det er fortsatt salg i hele butikken, og damen spør ikke om plagget er kjøpt på salg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobbe i kleskjede, og jeg hadde strengt tatt ikke brydd meg. Om jeg ikke er oppegående nok til å vite hva som er på salg eller ikke er det jammen min egen feil. Så ta tilgodelappen din du;)

Skrevet

Anse det ekstra som bensinpenger og som plaster på såret for ergrelsen;P

Skrevet

Hadde nok bare tatt tilgode lappen. Derimor hadde jeg fått for mye penger igjenn hadde jeg sagt ifra. Da hadde det føltes annerledes :P

Skrevet

Hadde de spurt meg om den var kjøpt til nedsatt pris hadde jeg svart ærlig på det, men hadde jeg fått full pris tilbake tror jeg ikke at jeg hadde sagt noe. Men de aller fleste kassesystemer plukker opp hva som er på salg nå i 2009 da.

Skrevet

uten tvil ;) Jeg hadde tatt tilgodelappen.

Skrevet

vanskelig... Jeg hadde vel sikkert tatt imot tilgodelappen... Underlig egentlig, for om jeg får feil veksel, altså for mye, så sier jeg alltid fra...

Skrevet

Jeg tok tilgodelappen, men informerte om at jeg faktisk hadde kjøpt den på salg =O

Litt i overkant ærlig der da kanskje. Hun burde kanskje visst selv at det var en salgsvare..

Takk for svarene! :o)

Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...