hd85 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jippi gravid med nr 2.. Pos test i dag tidlig. En herlig følelse men tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Er 6 uker på vei
monkri mamma til 4 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 gratulerer og velkommen inn hit. er selv 6 uker..
<3 N & M <3 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 gratulerer masse:) lykke til med svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå