Gå til innhold

Tampongen stopper jo mensen. Why?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bruker bind fosser mensen ut, men når jeg setter inn tampong kommer det nesten ikke noe mensen på den.

Jeg skjønner ingenting.

Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det er tilfeldighetene som har spilt deg et puss. Om du pleier å bruke bind om natten, pleier det å "fosse ut" når man reiser seg om morgenen.

Skrevet

Nei, det skjer om dagen også det her. Det har skjedd flere ganger. Når bindet er på kommer det masse mensen, men når jeg har i tampongen, kommer det nesten ikke noe på den. Jeg har derfor sluttet å bruke tampong. Går nå bare med bind.

Men jeg hater bind, er så ekkelt. Men tørr ikke å bruke tampong når det skal være sånn.

Hi

Skrevet

Har opplevd det samme og er bare glad til. Tror nok det kommer ut det som skal ut

Skrevet

Er ikke det bare fordi tampongen absorberer mye mer da?

Skrevet

Jo, jeg skal vel kanskje være glad til, men jeg føler ikke at alt som skal ut kommer ut da jeg :-(

Kan det ha noe med absorberingen å gjøre da? Trekker tampongen mensen inn i seg så man ikke ser det røde da eller?

Den er liksom ikke rød, bare litt sånn brunlig enkelte steder (sorry detaljene) og hvit resten, men det blir jo større.

Uff, mye rart man skal bekymre seg for og lure på.

Skrevet

Man blør jo egentlig ikke så mye under mensen. Min erfaring er at litt blod ser veldig mye ut i bind. Bruker man damebeger så kan man jo se hvor mye man faktisk blør.

Jeg har forresten også sånne tamponger med brune flekker, helt normalt.

Skrevet

Ok, tusen takk til alle som svarte meg :-)

Da får jeg prøve tamponger igjen, virker som om det er normalt da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...